Recenze (77)
Vysoká modrá zeď (1973)
Neskutečná agitace a vyzdvihování socialismu. Ovšem nejlepší jsou L-29 s americkými výsostnými znaky.
Wrestler (2008)
Syrový pohled na stárnoucího wrestlera, který už nemá nic jiného, než svůj sport. Pracuje v supermarketu, chodí do stripclubu a doufá v návrat na vrchol. Jestliže Rourke hrál ve špatných a průměrných filmech jenom proto, aby zazářil tady, pak tvrdím, že to stálo za to. Režisér opět dokazuje, že s kamerou umí zacházet. Je snad škoda jen té neproměněné nominace na Oscara pro Rourka.
X-Men: První třída (2011)
Hustokrutěmístopřísné. A cenu za nejlepší hlášku filmu získává Wolverin.
Za kačku svlíkačku (2009) (pořad)
Antierotičnost největšího kalibru.
Život Briana (1979)
Co k tomu ještě dodat? Film, který je snad nejlepším počinem skupiny Monty Python. Film, který je rouhačský, vysmívá se křesťanství, muži v něm ztvárňují ženy a v některých scénách muži ztvárňují ženy, které se vydávají za muže,a přesto (nebo spíš právě proto) jsem se u něj nemohl přestat smát. Takže nezapomeňte, že když zatlačíte přímo proti nosníku kříže, budete tam cobydup.
Žoldnéř (1968)
Uznávám, Leone to není, ale i tak je to pěkný western se zajímavou zápletkou. Já s tím problém nemám.
96 hodin (2008)
3 nebo 4*? Toť otázka. Má to spád, dobrou hudbu. Byť je příběh trochu klišoidní, tak kvůli Liamu Neesonovi(který pro mě vždy bude Qui-Gon Jinnem) dám 4. Přestože již není nejmladší, pořád se umí ohánět.