Recenze (96)
Tlustí, nemocní a téměř mrtví (2010)
Kritizovat u TV je snadný, to umí každej, ale zvednout zadek a začít se sebou něco dělat, to už chce pořádnou dávku odvahy, trpělivosti a vůle. Před všemi aktéry dokumentu smekám až na zem. P.S. zítra si jdu kupovat odšťavňovač!
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
původně sem chtěla hodnotit jako odpad, ale nakonec přece jen dávám jednu hvězdičku (Ewičce)
Hostitel (2013)
Já se u tohohle filmu skvěle bavila a nestydim se za to :D Jo a patnáct už mi bylo
Nádherné bytosti (2013)
nechápu lidi, co tomuhle filmu s příjemně nekoukanejma tvářema, skvělejma hláškama (bože, ještě teď se směju), dokonalou hudbou a nečekaným koncem mohli dát pod čtyři hvězdy.
Četník ze Saint Tropez (1964)
ukažte mi na někoho, kdo by nemiloval Louise de Funése?
Vzpomínky na lásku (2004)
zase jedná povedená lovestory, hih hip hurá!
Sprejeři (2004)
už dlouho sem neviděla tak příšerně nudnej film, u kterýho sem ani neměla sílu/chuť dokoukat jej do konce.
Hlavně nezávazně (2011)
zase jeden z filmů, kde se téměř protipólně rozcházím v hodnocení většiny uživatelů na čsfd, což mě dost baví :)).. jinak ano, uznávám, byl to kýč na kýč, předvídatelná pohádka, která hraje na city, ale on ji dal svazek mrkve a ona mu naoplátku řekla, že ji způsobil komorovou extrasystolu.
Pretty Woman (1990)
julia roberts a richard gere ve filmu, kterej má duši (a kterej můžu vidět stokrát a pokaždý na mé tváři vytvoří stejně přiblblej úsměv).
Gremlins 2 (1990)
moje mamka od Gremlins 2 odcházela s tím, že je to hrozná blbost a já se z něj přitom mohla počůrat smíchy, gremlins dvě maj šťávu, jsou tam skvělý scénky a ten malej gremlin ani nemluvim :))