Oblíbené seriály (9)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Dexter (2006)
Policejní odznak (2002)
Hra o trůny (2011)
Ajťáci (2006)
Ray Donovan (2013)
Showtime teda umí....a umí velmi i ve třetí řadě, hodně emotivní zakončení celé řady plus ještě brnkají Queens of the stone age, co víc si přát.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Temný případ (2014)
Po 4. episodě nemůžu jinak než dát maximum, Matthew McConaughemu by měli za tuhle roli postavit pomník, mrazivá atmosféra funguje na výbornou, jsem velmi zvědavý na konec....a konec nezklamal, těším se, co bude dál:)