Recenze (140)
Matrix Resurrections (2021)
Je to na 3*, ale kvůli nostalgií ta jedna hvězda navíc, u mě zafungovaly flashbacky k minulým dílům, jinak akční scény hodně zvláštní, ať už střih nebo někde i samotná choreografie, některé postavy nebyly úplně šťastně obsazené a finále bylo velké wtf, líbili se mi triky, výprava, ale taky musím pochválit maskéry, protože namaskovat Smithovu manželku na starou babici je palec nahoru.
Smrt přichází v bílém (2003)
Jako 70%??? Vážně?? Naprostá kravina, nejde na tom nic pochválit, kdo hledá nějaký horror, ruce pryč, jo a není to ani vtipné 🙄
Raubíř Ralf a internet (2018)
Stejně skvělé jako první díl, ale potitulkova scéna to posunula výš
The Mandalorian - Kapitola 11: Dědička (2020) (epizoda)
Skvělá akce, dobrý spád a perfektní casting v čele Katie Sackhoff, Titus Welliver, pecka..
Highlander 2 - Síla kouzla (1991)
Jedna* za Conneryho, ale jinak hruuuuza...
Prvních 100 - Pilot (2014) (epizoda)
Stačil jeden díl, puberťácké postapo není fakt pro mě, akorát slušný vizuál..
Falling Skies - Live and Learn (2011) (epizoda)
Kdo to sledoval celé??? To nemá s postapem nic společného..
12 opic - Rozštěpení (2015) (epizoda)
Beckova verze kultovního filmu
Superman: Red Son (2020)
Zajímavá alternativní realita, pořád se něco dělo a rusky Batman potěšil
Pianista (2002)
Mrazivé a velmi působivé..