Recenze (137)
Chudáčci (2023)
Klenot.
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Fenomenální. Dokonalé. Epické. Jsem prostě nadšen.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Narodil jsem v roce, kdy měl první díl premiéru. Čtvrtý díl měl premiéru v roce, kdy se narodila má první dcera. Tyhle příběhy se staly součástí mého života. Měl jsem skromná očekávání, ale tím spíš jsem dojat a nadšen. Chápu, že ne pro každého je to tak silný zážitek. Pro mě ano. Viděno v kině s mou první dcerou <3
Metropolis (1927)
Kam se na to hrabou Star Wars... Viděno na 42. LFŠ s famózním hudebním doprovodem uskupení FORMA.
Shortbus (2006)
Vynikající. V Praze existuje jedno místo, jmenuje se Golgota. Něco podobného.
Země zítřka (2015)
Vždycky, když si říkám: "Čím to je? Vždyť to má přeci spoustu pozitivních stránek, potenciál a tak...", tak je to režií... Nakonec 3*, protože něco na tom přeci jen je. A přitom jde vyloženě o můj oblíbený žánr.
V hlavě (2015)
Letos určitě nejlepší rodinný film. Viděno jen ve 2D, ale i tak rád dávám 5*
Lásky čas (2013)
Milé. Ale mě to zas tak nedostalo. Asi jsem o něco vášnivější typ...
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Velmi dobrá, ale kopie.
Noe (2014)
Film balancující mezi fantasy, surrealismem a existenciálním dramatem. Odvážné, že i do tohoto se pustí mainstreamová produkce.