Recenze (62)
Pevné pouto (2009)
Konec, kdy se odhaluje, kolik dívek psychopat zabil, ve mě probudil emoce, Příběh měl i docela spád, ale nebe podle mě bylo nic moc a počítačový animace byly taky docela odfláknutý (trezor padající do jámy...) Parádní oddechovka na večer s partnerem, který má ráda Thrillery. Když se budete oblizovat, uniklý příběh si rychle domyslíte.
Jak se to dělá (1999) (seriál)
miluju budovotalske snimky
Chuck (2007) (seriál)
jak z věšáka udělat agenta :-D
Ajťáci (2006) (seriál)
výborný, nic jinýho mě nenapadá...
Přátelé (1994) (seriál)
výborný, ale obas to má hluchý místa... u některých seriálů se směju pořád ale tenhle k nim nepatří i když se u něj smát mám
Česká soda (1993) (seriál)
at zije drsnej ceskej humor
Nutné k přežití (2006) (pořad)
:-D borec ma to i docela zabavny
Šílený Max (1979)
mě se to líbilo, rozhodne mnohem lepší, než rychle a zběsile... ale to se s tim neda moc srovnavat
Rambo: První krev (1982)
výborný film, proste hodina a půl akce, která nenudí. závěrečná scéna byla podle mě zvláštní, jako by jí něco chybělo, asi sem se těšil, že si jí pořádně připraví, ale jinak to nemělo chybu... nejlepší byla podle mě scéna v lese, to bez pochyb
Dokonalý únik (2009)
krásný prostředí, výborná kamera, veliká dávka napětí a nečekaný děj se spoustou zlomů