Recenze (24)
Red Rose - Na severu je to bída (2022) (epizoda)
sračka
Gympl (2007)
čistá depresia
Živí mrtví - Staré dobré časy (2010) (epizoda)
Pozrel som si prvý diel a keď som usúdil, že to bude zombie telenovela s reprezentatívnou vzorkou preživších obligátnej spoločnosti, tak som sa na to vysral.
Tísňové volání (2018)
výborná psychologická dráma, ktorá dáva velký priestor fantázii diváka.
Zloba: Královna všeho zlého (2019)
Je to násilne farebné, roztomilé, naivné, natalistické, heterosexuálne až je to nechutné. Ruženka pôsobí dojmom, že je neustále pod parou, princ je submisívny pacifista, král (pokial nespí) je permanentne hrdý. Všetci sa pre niečo obetujú čoho výsledkom je, že na konci sa majú všetci radi (asi ako teleblbís) aby sa mohli rozmnožiť.
Fontána pro Zuzanu (1985)
čistá depresia
Stalker (1979)
trom vyhoretým učitelom (fyziky, slovenčiny a náboženstva) zo sou dám lsd a pošlem na trip do istrochemu. 162 minút ich budem natáčať a mám 84% film.
Moje matka (2005)
telenovela
Ghost in the Shell (1995)
proste nuda. a ježišinky, videli sme kozy.
Údolí stínů (2002)
jedna velká sračka, ktorá by sa dala rozdeliť do dvoch častí 1. haranti, kresťanstvo, babinec, zelené mozgy 2. strelba, usácke pseudohrdinstvo, patetizmus, vytečené zelené mozgy jediná vtipná scéna - pokus o presun popáleného vojaka