Recenze (121)
Sabotáž (2014)
70%
Zpátky do ringu (2013)
75%
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Za mě lepší než první díl. Opět zbytečně dlouhé ale i přesto celkem pobaví.
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Po dvou dílech velice dobře zpracovaný seriál za vizuál a výkony herců (z nichž bych vyzdvihl hlavně Evu Green) by se vůbec nemusel stydět ani plnohodnotný film.
Na hraně temnoty (2010)
70%
Prohnilá země (2014)
65%
Žaloba (1998)
68%
Oldboy (2013)
71%
Thor: Temný svět (2013)
73%
Komorník (2013)
70%