Oblíbené seriály (9)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Městečko Twin Peaks (1990)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Zatim nejlepsi serial, ktery detailne rozebira praci jak zlocincu, tak policie. Nic neskryva, s nicim se nemaze. Tohle je latka, ktere prehypovane ptakoviny typu True detective, Homeland a Breaking bad proste nikdy nemuzou dosahnout. Rewatch is must! :)
Jericho (2006)
Ano, tema je klisovity. Ano, hlavni hrdina je kladas, az to boli. Ano, i po x tydnech jsou vsichni krasne cistounci. Ano... Ale stejne je tenhle serial skvelej a ja si ho pustil 2x behem pul roku ! :) A proc ? Protoze to ma neotrelej napad, ma akci, ma napeti a ja se proste s tema postavama szil. A to je pocit, kterej mi dalo uz snad jen Twin Peaks. Je skoda, ze sitcomovy exkrementy, jako HYMIM, Friedns, Sex at the city a dalsi, se toci a toci a toci... Skvely serialy, jako prave Jericho, Firefly a V, proste uriznou / udelaji par narychlo usitejch epizod k zakonceni a smitec.
V síti CIA (2007)
Kvalitni, uveritelne, silne, vyborne napsane i zahrane. Jako fanda zanru bych dal i sestou hvezdu :)
Hranice nemožného (2008)
Muž z Vysokého zámku (2015)
Zacnu tim, ze oznameni druhe serie me zklamalo (to same provedli s Legends). Mezi pilotem a vydanim zbytku epizod jsem precetl knihu, ktera byla na muj vkus trochu moc mysteriozni a nejednoznacna. Nicmene serial se ji drzi v necem krasne verne, jinde to smrdi nutnosti dalsich sezon. Hvezdicky za meho oblibeneho herce Ricka Worthyho, za luxusni vypravu serialu, za lovce odmen a za finalni scenu v Nemecku / USA. Hvezdicka dolu za prekombinovanou dejovo linku kolem Toma.
Fargo (2014)
Film jsem si pustil az po shlednuti dvou serii Farga a nijak mne nezaujal. Koneckoncu i serial jsem po dvou dilech malem vzdal, ale pak jsem mu dal sanci a dal jsem obe serie za vikend :) Tahle serie je jedna z nejlepsich, ktere jsem kdy videl a ma tak uzasne napsany dej, ze uz jsem si ji pustil 2x :) Doporucuji vsema deseti! P.S.: Vyhnete se CZ dabingu - je to tragedie!
Zákon gangu (2008)
Jako kazdy delsi serial, i tenhle je tupost hodnotit, aniz by ho divak videl cely. Za mne peknych 75% - za zahrane postavy (Gemma, Tig, Chibs a Wayne mi prisli nejlepsi); napady jak prelstit konkurenci, zakon a casto i blizniho sveho a vyber hudby (nastupni scena z vyletu na Smaragdovy ostrov je proste narez). V provedeni a castecne i obsazeni je citit provazanost tvurcu se serialem the Shield, ale na skodu to neni. Neni to ani Wire, ani Fargo, ale zabava to byla nadprumerna!