Recenze (179)
Amadeus (1984)
Milošek Formanů je tak trochu bůh.
Andor - Zúčtování (2022) (epizoda)
Epic, výborný! Přiměřeně temný a jde z toho cítit star wars! Za mě jako fanouška Rogue one filmu absolutní spokojenost. Hudba, výprava, casting, Všechno funguje po 3 epizodách, těším se na další. Takle jsem se naposledy cítil u prvních dílů Mandoloriana. This is the way!!!
Archer (2009) (seriál)
K tomu, že jsem tomu dal odpad! se váže dlouhá a strašlivá legenda, jednou budu vyprávět u ohně. I když na odpad to úplně tak docela není. Ale jinak jsem chtěl říct, že seš kretén. :-D
Armáda mrtvých (2021)
Jedna hvezda za intro a za to, že tam nehraje Dominik Feri! Jinak nevím proč na to koukat znovu.
Arrow (2012) (seriál)
Vždycky slyším, něco ve stylu, že, musím přetrpět pár dílů a pak je to supr seriál, ale na to srát, když je to stupidní homo serial už od prvního dílu, to nelze tolerovat.
Ať přiletí čáp, královno! (1988) (TV film)
Supr dlouhá a komplikovaná pohádka, vůbec jsem se nechytal.
Avatar: The Way of Water (2022)
Čím více se to snaží být dokonalejší a definovat CGI, tím víc lacině a falešně to na mě působí... jako kreslený film by to dopadlo lépe si myslim.
AZ-kvíz (1997) (pořad)
20 let dnes!
Babar a Baduova dobrodružství (2010) (seriál)
Po lobotomii bych si to náležitě užil.
Babovřesky 3 (2015)
Jako vážně jsem viděl 15 minut.