Poslední recenze (20)
Jiná země (2011)
Kolik záběrů Země II může člověk vidět v jednom filmu, než ho to začne rozčilovat? Dva navíc a už to nedám, i přesto, že to byla učiněná krása. Brit Marling byla naprosto famózní, absolutně si uzurpovala obrazovku a když na ní chvíli nebyla, člověku s pomalu začalo stýskat. Velmi zajímavě pojatý film, který ponechává divákovi mnoho a mnoho nezodpovězených otázek. Dám si ho znova, už jenom abych se ještě jedenkrát podívala na scénu s příběhem o ruském astronautovi a iritujícím neidentifikovatelném zvuku. http://www.youtube.com/watch?v=eOU0JhkHY3w
Happy (2008)
Znáte ten typ lidí, kteří od chvíle kdy vstanou mají na tváři široký úsměv, jímž se snaží infikovat všechny kolem? Osoby, co vám na stůl z lentilek udělají veselý obličej, jenom aby vám zlepšily den. Fackovala bych je třikrát denně. Je to druhá strana škály, kdy na opačném konci sedí lidé negativitou prolezlí skrz na skrz a všechno je podle nich špatně. Poppy je extrémní, místo, aby mě rozesmála a zlepšila mi náladu, tak mě tak dlouho srala, až jsem ji vypnula. A to mám Sally Hawkins ráda, v Květu Pouště se mi hodně líbila, ale Happy-Go-Lucky prostě není můj šálek čaje.
Panna nebo orel (2010)
Emma - od tohoto filmu nemůžu jinak než ji žrát. Tenhle film je moje oddychovka - když se potřebuju vypnout, zapnu Emmu. Její otec je moje hvězda filmu č. 2.