Poslední recenze (440)
Fallout (2024) (seriál)
Promarněná příležitost. Zatímco vizuál je nádherný, scénář a režije stojí za bačkoru. Někdo by měl například vysvětlit, jak vypadá tři roky stará krev. Podobných zhovadilostí seriál obsahuje celou řadu, včetně rozuzlení vlastní zápletky, která vlastně ve své podstatě nedává moc smysl. To, že bratrstvo například nepoužívá energetické zbraně a používá jen konvenční munici je pak do nebe volající prohřešek, ale ve srovnání s tím zbytkem je to v podstatě detail.
Medvěd (2022) (seriál)
Dvě série, každá jiná, každá skvělá. Vstup nám dává nahlédnout do provozu vytíženého bistra. Klidné povahy trpí. Kdo má ale zkušenost z branže ocení zasvěcenost jednotlivých detailů a hlavně genius loci, díky kterému pochopíte, proč takhle složitou a nevděčnou branži lidé dělají a jaké oběti musí přinášet. Po konci druhé série je pět hvězd málo.
1883 (2021) (seriál)
Ta počáteční fascinace západem je na 6 hvězd, bohužel v druhé polovině začal Taylor těžce tlačit na pilu a je z toho vyřazovačka ve stylu Saw. Škoda nečerpaného potenciálu.