Recenze (440)
Tucet špinavců (1967)
Zezačátku si možná budete připadat, že Tucet špinavců je jen další variace válečné akce ve stylu sedmé roty. Ono to tak zkraje i trochu vypadá. Hodně rychle vás ale z letargie probere odpálení podzemího bunkru plného žen, pomocí granátů a benzínu :)
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
Originální? Nepředvídatelné? Plné dějových zvratů a vybroušených dialogů? Ani náhodou! Zábavné? To si pište!
Mstitelé (1998)
JE to vlastně tragédie. Ani by to nebyl špatný film, nebýt toho nepodařeného pokusu o legrační film. Tedy on JE legrační, jen nevím jestli to je záměr :) ... Plýtvání drahocenným časem Seana Conneryho, který se na tu roli navíc vůbec nehodí.
Frankie a Johnny (1991)
Asi jsem už omrzelý životem a romantické story na mě musejí mít grády... Nebýt hypnotického kukuče Al Pacina, hodnotím jako absolutní brak a to minimálně po příběhové stránce. Takhle je to na slabší 3*. Stejně to na mě celé působilo tak nějak křivě, nesmál jsem se.
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Při čtení názvu dokumentu jsem čekal skandálnější hypotézy o ztracené historii ve stylu jitra kouzelníků. Místo toho snímek znovu opakuje už stokrát slyšené materiály zjeveních v Novém Mexiku... Takže neoslovilo.
Tintinova dobrodružství (2011)
Já Tintina neměl nikdy rád. Prostě se mi nelíbil ten jeho kulatý kukuč :) Ale tohle má spád, ducha a Spielbergova režije je přece jen zárukou kvality. Prostě pohodový nedělní odpočinek. Běžte raději na 2D projekci.
Muži v naději (2011)
Bohužel, je to opravdu docela zábava. Přesto, že je velice přízemní a sexistická a je mi skoro hamba přiznat, že jsem se bavil. Ovšem poučku, že každá nevěra je nejenže neškodná, ale také prospěšná si mohl autor nechat od cesty.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Je to takový paskvil. Něco mezi LOST (který se mi nelíbil) a Galaktikou. Některé klasické objevovací díly jsou dobré, ale kde to tvůrci hnali na krev, už to začíná skřípat a nudí.
Arrietty ze světa půjčovníčků (2010)
Rozhodně to není tak kulervoucí, jako některá díla pana Miyazakiho. Poctivá režie, zvláště pak hudba a animace se přesto i v tak jednoduchém příběhu odmění podívanou, kterou by neměl minout žádný fanda japonské animace. Každopádně moje úcta patří za hospodaření s časem. Po shlédnutí jsem pořád nechápal, kam se při tak zdánlivě primitivním příběhu podělo těch devadesát minut? Přitom jsem se ani vteřinu nenudil ... pořád bylo na co koukat.
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
Scénky z prvního dílu stály na hranici trapnosti a byly jaksi vtipné, tady už hranici trapnosti překračují a vtipné nejsou ani za mák, navíc se opakují. Děkuji, nechci.