Recenze (361)
V (2009) (seriál)
Skvělý seriál, doporučuji ke shlédnutí. Jen velká škoda, že třetí série není. Jako vždy závěr se spoustou otazníků, na které bych chtěla znát odpověď.
Hranaři (2011)
Tak takový film už nidy více. Nezdařený pokus o americký thriller v českém kabátě, argentinskou telenovelu a mysteriozní Velký bratr se dívá. Ani s nadhledem toto nefunguje. Útěk do dáli v oblacích a svítání, Kateřina Brožová s dítětem a záhadným úsměvem kouká do budoucnosti ? :-) No to snad NE! A co závěrečná řeč Jana Třísky, hlavní mluva v češtině, následuje ruštinou a najednou na konci máme angličtinu - to aby to bylo free? Pánejo, to je dost dobrý mišmaš.
Vrata do podsvětí (1987)
Nějak jsem tomuto dílku nepřišla na chuť. Malincí démonci vypadající jak pijavice terorizuji 2 menší kluky a jednu pubertální dívku.
Méďa (2012)
V tomto jsem moralista - film pro dospělé, kde oživlý plyšový medvěd málem nedá ani ránu bez vodní dýmky, kouří mariánku a každé druhé slovo je sprosté. Ne až takovou nadsázku prostě neberu. Skoro komedie, skoro romantika, že by člověk na konci brečel a skoro film pro puberťáky. Vše napůl.
Gremlini (1984)
Z milé příšerky příšernou komickou příšerkou. Pamatuji si na tento film ještě, když jsem jej viděla na prvních videokazetách. A pořád se u něj bavím. Takový exhibicionista v baru - skvělá podívaná:-)
Pravda o mužích (2010)
Skvělé, příjemné. Proč jsme pořád s něčím nespokojeni? Možná že tohle nás právě pohání dopředu. Ale nemusíme se zase hroudit, když naše snahy a myšlenky nedojdou k vrcholu.
Holky z kalendáře (2003)
Klidné, zábavné a anglické. Mám ráda Helen Mirren.
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Pohádka pro děti i dospělé. Fantazie, jednodušší a milá. Vše akorát výprava i gesta. Příběh. Bavila jsem se, více než u přechozích dílů .
Formula 51 (2001)
Tak přetrhlý až dobrý.
Bubliňák (2001)
Praštěné a na pobavení.