Recenze (361)
Cizinec (2010)
Žádné překvapení, naprosto obyčejný film, jako spousta ostatních kolem. Jediné čím se ozvláštňuje je hvězdnější obsažení. Jen jsem se divila, že herec formátu Johnyho Deppa hraje v takovém naprosto šedivém filmu, který neukáže nic. Pěkně se sice dívá na Angelinu Jolie, člověk je dokonce zvyklý, že hraje od dobrých filmu po naprosté propadáky, ale nevím, jediný pocit, který zůstává je začáteční ukázání chůze a zadku této herečky.
Co je doma, to se počítá, pánové... (1980)
S přibývajícími léty se mi film čím dál víc líbí. Scéna pokusu o píseň Telegram od Ivy Janžurové mě vždy postaví do úžasu nad jejím zpěvem a tanečním výkonem - ale samozřejmě v dobrém.
Cosmopolis (2012)
Rozporuplnost, marnost, zvláštnost, divnost ... vše ...
Co ta holka chce (2003)
Už jsem poněkud vyrostla z teenegerských filmů, ale pochopila bych se se film náctiletým líbí. Příjemná atmosféra, obměněné téma Popelky. A samozřejmě skvělý Colin Firth v roli aristokrata, který ztratil nejen svou cestu, ale i rodinu. Ale pozor, Ta holka mu ji zase samozřejmě ukáže
Čarodějův učeň (2010)
Ne a ne. Nenašla jsem nic zajímavé a nového. Vše už tu jednou bylo : čarodějný svět, potyčky a malé bitvy čarodějů, naprosto předvídatelný a nezajímavý konec. Možná se podívám později a najdu něco zajímavého. Ale prozatím - na moc reklamy žádná sláva.
Čelisti (1975)
Samozřejmě první shlédnutí na mě zanechalo následky. Jako menší dítě jsem tento film viděla a od té doby se bála hlubších vod. (taky se divíte, že mi tento film rodiče dovolili ? já bych si jej určitě zakázala. Ale nějak si nevzpomínám, zda jsem jej přeci jen neviděla tajně, když byli někde pryč ). Kdo taky ne, když se venku dokáže prohánět taková příšera. Skvěle natočené, na svou dobu skvělé triky. Strašidelné scény, které gradují v lekavé vyjeknutí. A kdo by nevyjekl, když ta příšera vystrčí najednou čumák z vody ( i když to samozřejmě člověk čeká).
Černá labuť (2010)
Čajkovskij : Labutí jezero - krásný balet. Co pro titulní roli vše dokáže baletka snést a udělat? Kam kráčí hranice citu, vcítění a smíření ? Kde je hranice dokonalosti. Natalie Portman zde je brilantní. Černá labuť na konci je naprosto skvělá .... Skvělý film, skvělé obrazy, hranice fantazie a skutečnosti .. prolínání .... mohu jen a jen doporučit. ....
Černá vdova (2008) (TV film)
Hrůza, hrůza, hrůza ... a kde se vzalo v tématu "mysteriozní". Na konci si toto hraje dokonce na romantickou komedii. Tak to zase jednou byla slátanina.
Čerte, drž se svého kopyta! (1998) (TV film)
Tak pohadce davat odpad, to uz je sila. Ale u tohoto dilka to jinak nejde. Dlouhy pribeh o nicem, hrozne herectvi. Hlavni postavy snad vytvorili ochotnici. Takova pohadka se snad nelibi ani detem.
Čertova nevěsta (2011)
Pohádková pohádka - krásné kostýmy, zajímaví herci. Jiná role než uječená princezna pro Sabinu Laurinovou. Mimochodem královna hezká. Proč ne. Pohádky potřebujeme a proč je kritizovat, když nejsou úplně hloupé.