Recenze (361)
Lovci a oběti (2015)
Neco mezu odpadem a jednou hvezdickou. Naprosty beckovy film s beckovymi herci a vice i neherci, kteri si mysli, ze herci jsou.
John Wick (2014)
Střílení, střílení a kdyby něco chybělo, tak zase střílení. Dialogy žádné. Celý film mi připadal jako počítačová hra - z jednoho stupně na druhý. Ale kdo má rád filmy s nesmrtelným akčním hrdinou se spoustou vypálených nábojů určitě si užije. Jo a konečný souboj - beze zbraní bez kulek, jen my dva .
Krvavé peníze (2014)
Spousta hrané brutality. Film, který se snaží být realistický, ale nejde mu to. Rychle se podívat a rychle zapomenout.
Gravitace (2013)
Hodinu a půl člověk kouká na film, který nemá skoro žádný děj. Ale je naprosto úžasný. Jen tak sedět a koukat. Kochat se 3D produkcí, obrázky Země a držet palce.
Jen Bůh odpouští (2013)
Ponurá atmosféra. Jednoduchá zápletka pomsty v červených barvách. V hlavní roli mačeta a rozřezané části těla. Jak mám ráda Ryana Goslinga, tak v tomto filmu to měl jednoduché : kamenná tvár a pohled do dáli.
Kameňák 4 (2013)
Tak tohle už ne. Bez naprosto všeho - vtipu, děje..... Hloupost. hrozná.
Kouzelníci (2013)
Hrozná blbina, ale někdy je takých pro vypnutí třeba. A vidět Jima Carreyho, jak si provrtává hlavu stojí občas za to.
Millerovi na tripu (2013)
Konečně příjemné a vtipné dílko.
Pád Bílého domu (2013)
Smrtonosná past na jiný způsob, ovšem daleko horší ...
Univerzita pro příšerky (2013)
Vtipné, příjemné, zábavné dílko se spoustou malých příšerných příšerek.