Recenze (154)
Dr. Dolittle 2 (2001)
Asi som fakt nenáročný divák ale mne sa to páčilo! Medveď ktorý nadáva. Goooood! Tak o.k. Pozrite si to v origináli. Čestina tam nepasuje. A Slovenčina je strašnáááá!
Dvojčata (1988)
celkom v pohode comedy s prijemnou atmosferou. Arnold ako hlupačik je realisticky:)
Ed Wood (1994)
Najlepší film od skvelého režiséra o najhoršom režisérovi najslabších filmov! Je to SUPER!!!!!
Flintstoneovi (1960) (seriál)
najlepši kresleny seriál všetkych čias!
Forrest Gump (1994)
BEZ CHYBY!
Glimmer Man (1996)
este klasicka Seagalovka.
Grizzly Man (2005)
tak tento dokument mal ovela najviac...vsetko sa pokazilo podla mna len vdaka tomu obsadeniu...Timothy Treadwalle ktory vsetko spískal mi bol vrcholne nesympaticky...no a ten zaber na jeho rodicov ktory stoja pred domom a drzia v ruke americku vlajku.. to mi do nadherneho dokumentu o prirode absolutne nepasuje...inak zabery s medvedmi bolu super! len kvoli nim davam tie tri hviezdicky! a preto len tri lebo ich bolo zufalo malo!
Halloween: H20 (1998)
TERMINATOR DVOJKA NA TEENAGERSKY SPOSOB:)
Hellraiser (1987)
celkom dobry horor. miestamy drsny ale to robi z hororu horor.
Herkules v New Yorku (1970)
je to strašna blbosť...dve hviezdičky davam za Arnolda, lebo si to zaslúži....je to fakt gigant! ukazal tu asi najväčšie svaly zo všetkych svojich filmov!