Recenze (213)
Legie (2010)
V podstatě je to celkem obyčejný horor se zajímavějším obsazením. Jediným pravým důvodem, proč se na to kouknout je asi Paul Bettany(pro fandy).
Poslední samuraj (2003)
I když to ke konci trochu sklouzává do patosu, zbytek doby si to drží nezvykle vysokou úroveň a výborný je tu dokonce i Tom Cruise, a to ho nemám zrovna v lásce. I přes dvouhodinovou stopáž to ubíhá svižně a zábavně. Oproti očekávání byl pro mě tenhle film opravdu příjemným překvapením.
Neodolatelná (1999)
Mám ráda jak Sarah Michelle Gellar tak Seana Patricka Flaneryho, ale scenář musel psát někdo na tripu, protože dialogy nedávaly vůbec žádný smysl.
Klan létajících dýk (2004)
Pokud je silná vizuální stránka dobře zvládnutá, může pozvednout film na vyšší úroveň a zakrýt jeho jiné nedostatky. Pokud je přemrštěná, tak přestává plnit svou funkci a odhalí průměrné herecké výkony a celkem praštěný scénář.
Růžový panter (2006)
Pokud přistoupíte na to, že Steve Martin jako Clouseau je příšerná volba a že ten film vůbec není vtipný, pak si možná užijete alespoň Jean Rena, který je zlatíčko:) V opačném případě odečtěte od hodnocení dvě hvězdičky.
Labyrint lží (2008)
I když všechno odsýpá v jakž takž akčním tempu, tak mi tu narozdíl od podobné Zelené zóny chybí trochu osobnější rovina. Ať se totiž na plátně dělo cokoliv, tak mi hlavní hrdina byl vcelku ukradenej a spíš než za jeho přežití jsem se modlila, aby to nebylo moc nechutný. Mám-li říct zásadní rozdíl mezi Mattem Damonem a Zelenou zónou nebo Leonardem DiCapriem a Labyrintem lží, tak je to ten, že na Labyrint se už nikdy nepodívám.
Gekidžóban Hagane no renkindžucuši: Šambala o juku mono (2005)
Ne zrovna uspokojivý konec, ale chvíli to vypadalo, že to bude i horší. Jako celek mi Conqueror of Shamballa ale přišel poněkud zmatený a určitě ne tak návykový jako seriál. Staří známí se objevují málo a jakoby byli jen stíny svých seriálových já.
Psychopat z Green River (2008) (seriál)
Z plánovaných čtyř hvězdiček jsem nakonec dala tři, protože za prvé, pokud to sledujete vcelku, tak je to opravdu roztáhlé a za druhé, oproti dobře budovanému začátku i středu, konec je slabý a tak trochu to zabíjí.
Zataženo, občas trakaře (2009)
Celkem příjemný film, který kazí přepálené a dlouhé finále plné crazy crazy over the top guláše.
xXx: Nová dimenze (2005)
Paradoxně mi to připadalo lehce záživnější než jednička. Ale ne o moc...