Recenze (864)
Šakalí léta (1993)
Zdařilý muzikál,který má šmrnc,dobrou atmosféru 50.let,skvělé písně a hudbu.Rozhodně patří k tomu nejlepšímu,co tu v 90.letech vzniklo.
Uprchlík (1993)
Jeden z nejlepších a nejnapínavějších thrillerů vůbec.Skvělý Harrison Ford a ještě lepší Tommy Lee Jones.Navíc Julianne Moore v jedné miniroli zdravotní sestry.
Volný pád (1993)
Všechny scény,v nichž Douglasovi rupnou nervy jsou nezapomenutelné.Obzvlášť drsný byl ten nácek ("Slyšíš to?V tom byl cyklon-B a tahle byla použita.Moc mě zajímá kolik židáku zprovodila ze světa.").
Vražda na Rio Grande (1993) (TV film)
Další nudné,špatně natočené,špatně zahrané a špatně napsané céčko,které bleskově mizí v propadlišti dějin.
Vražedný ninja (1993)
Demence některých filmových tvůrcu skutečně nezná mezí.I hodnocení odpad! je na tento skvost málo.
Vzteklej pes a Glorie (1993)
Nemůžu si pomoct,ale myslím ,že s ústředního tria De Niro,Murray,Thurman se dalo vytěžit mnohem,mnohem více páni autoři !!
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Chuck je opravdu velkej drsňák,ale ať už radši zůstane jen u Total-gymu,nebo jak se to jmenuje.Na jeho dílka se už nedá dívat.
Záhada hlavolamu (1993)
No,výprava a kamera jsou na úrovni,scénář už dosti skřípe (nato,aby to byla důstojná adaptace románu je to přílíš krátké a bylo hodně věcí vynecháno),ale to co tenhle film potápí dolů jsou herecké výkony,jestli tu vůbec o něčem takovém může být řeč.
Zachraňte Willyho! (1993)
Dobrá rodinná zábava,která však už neměla mít další pokračování.Ale co,money jsou money.
Želví nindžové III (1993)
Viděl jsem to před deseti lety a tehdy se mi to zdálo dobré.Co bych na to řekl dneska,to fakt nevím.