Recenze (6)
Je třeba zabít Sekala (1998)
Dle mého názoru úžasný film. Stručný, jasný, nepřekombinovaný, nezaobalený do moderních vycpávek a přesto nezapomenutelný. Hereckým výkonům věřím, scénář nemá hluchá místa, děj graduje a scéna v kovárně mezi Baranem a Sekalem je téměř dokonalá. Konec filmu, ze kterého vám bude špatně ještě dlouho poté, z toho však dělá hodně nezapomenutelný kousek.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Dvě zabitý hodiny života. Ve zkratce? Chlap balí holky, chlap vraždí holky, chlap balí holky, chlap je zabit holkama, to vše doplněno o kecy, který ze všech ženských dělají nadržený kurvy a scény létajících rukou, nohou a hlav. Někdo může namítnout, že to je prostě Tarantino, ale ačkoliv tohohle režiséra občas fakt žeru, tohle byl krok hodně vedle.
Baterie nejsou v ceně (1987)
Krásná rodinná oddechovka, ke které se člověk vrací. Děj je sice předvídatelný od prvních 5 minut, ale film se nesnaží tvářit, že tomu bude jinak. Mimozemšťani jsou roztomilí, ale ne až tak vtíravý, aby se vám snažily zahrabat pod kůži; postavy předvídatelné, ale ne černobílé, především dvojice v hlavní roli by si zasloužila palec nahoru. :)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Po shlédnutí staré verze Šíleného Maxe jsem čekala, jestli se dočkám něčeho jiného/lepšího. Už v kině jsem však byla značně zklamaná. První polovina byla dutá nuda, ta druhá už pouze akční nuda. Efekty a akcí natřískaná nuda. Děj je předvídatelný od prvních 10 minut, rozhovory v podstatě nejsou a pokud jsou, tak bez pointy a od druhé půlky jen vrrrrr, bum, bum, vrrrrr, bum, bum... Nechci film srážet, ale jde jen o další remake, kdy efekty značně převážily nad dějem i herci (jako např. nový Souboj titánů). Přidány byly i krásné děvy, které v době absolutního nedostatku vody stojí v poušti a omývají se proudem vody, ať žije logika! Dva plusové body získávají autoři za dva "nečekané" okamžiky, za smrt "těhule" a za závěrečný návrat "domů", který byl natočen vkusně a ne až zas tak "americky".
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Některý díly nejsou nic moc, ale hlášky typu "japonského větru" a "jak se babíš?" jsou už prostě klasický! Tenhle seriál nehodnoťte podle jednoho dílu, mrkněte na všechny a pak si Tondu zamilujete. :)
Noe (2014)
Na tento kousek jsem chtěla jít do kina, po shlédnuté v TV jsem ráda, že jsem to neudělala. Film, který se tváří jako první ze série výpravných biblických příběhů, nakonec v podstatě Bibli snad ani neviděl. Místo tří synů se objeví ještě jedna "nevlastní dcera", aby bylo zaděláno na rozmnožovací dějovou linku, se stavbou archy pomáhají "transformeři" a místo 40denního deště přiběhne tsunami a gejsíry. Nemluvě o tom, že za dobu oněch min. 9 měsíců, co stráví rodina na lodi, by padouch v podpalubí spořádal minimálně polovinu druhů, které Noe tak pracně nasbíral. Russell Crowe se role zhostil sice s gustem, ale Noe, který dělá vše ve jménu Boha, ačkoliv vlastně nic z toho nechce, nebyla zrovna postavou, která by mu sedla. Děj oživují pouze efekty, se kterými to bohužel vše stojí a padá. A to na dobrý film nestačí.