Recenze (73)
McLeodovy dcery (2001) (seriál)
Tak trochu telenovela z prostředí ranče.
Natočto! (1999) (pořad)
Tento pořad mě upřímně moc nepobavil. Petr Rychlý se možná až moc snažil působit vtipně, ale nakonec z toho vyšla pouze ukrutná trapnost. Vtipy, které vyprávěl mi už vůbec úsměv na tváři nevyloudily...
Paranormal Activity (2007)
Já se u toho docela bála. Jako lekačka je to dobrý.
Paranormal Entity (2009)
V některých částech filmu jsem se docela bála, nicméně je to zase jen napodobenina Paranormal Activity, proto **.
Past na rodiče (1998)
Jeden z mála filmů s Lindsay Lohan, který stojí za to a vždycky se na něho ráda znovu podívám. A to tam hraje dvě role :-) (když jsem byla malá, tak jsem věřila, že jsou to skutečná dvojčata :-D, nj dětská naivita je krásná věc). Ostatní novější filmy už jsou děs a hrůza.
Pat a Mat - Akvárium (2003) (epizoda)
Dobří týpci, všecko vyřeší :-D Prostě Ajeťáci - A je to :-)))
Pelíšky (1999)
Film, ve kterém jsou použity dialogy z knihy "Hovno hoří". Výborná česká komedie situovaná do konce 60. let, která nikdy nezačně nudit. Navíc spojení B.Polívky a M.Donutila nemohlo dopadnout jinak než geniálně.
Pianista (2002)
Celá 2.světová je hnus a tento film to popisuje tak dokonale, že mi chvilkama až jel mráz po zádech. Navíc hlavní role ztvárněná Adrienem Broodym - myslím, že on se na tuto roli výborně hodil :-) Oskary hovoří za vše :-)
Pokémon (1997) (seriál)
Takovou blbost už nechci nikdy v životě vidět...
Pražská 5 (1988)
Všechny povídky super. Monology Šteindlera mezi povídkami by mohly býti kratší a méně trapnější. Stejně tak psycho vsuvky dramatických divadel, které mi připadnou jak z jiného světa. Nicméně mám ráda tyhle starší české komedie, takže u mě 4*.