Recenze (388)
Titanic (1997)
Mám pocit, že se tvůrci chtěli hlavně podívat jak to vypadá, kdy se proděraví hodně velká lodička.
X-Men: První třída (2011)
Důstojný opožděný začátek série a hezké vysvětlení toho, proč se profesor s Magnetem tolik respektují.
Prokletý ostrov (2010)
Napjatý děj a naprosto děsivý konec. Lidská mysl je úžasná věc.
Velký Gatsby (2013)
Bez váhání a beze studu, jen s malou lítostí, že nemůže být hvězdiček víc.
Hedvábná cesta (2007)
Přiznávám se, že jsem používala rychloposuv, jinak bych se asi konce nedospala. Jsou tam okamžiky s potenciálem o to víc pak mrzí, že se všechno dá říct několika slovy: odjezd-příjezd, odjezd-příjezd-neplodnost, odjezd-příjezd-smrt. Ale zahradu měli skutečně neskutečně krásnou.
Jen Bůh odpouští (2013)
Děsivě pomalé, lehce šokující, místy hodně nechutné, což převládá. Nebýt Scott Thomasové nebyla by to ani jedna hvězdička.
Camelot (2011) (seriál)
Ráda odpočívám i pohádek a tohle je pohádka... s trochou sexu navíc :-)
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Pokud chcete srovnat světovou a provinční kinematografii, porovnejte dvě verze románu Stiega Larssona. Během prvních deseti minut vám rozdíl dojde :-).
Atlas mraků (2012)
Dokonalá freska napříč časem, která dává naději, že naším životem nic tak docela nekončí...
Letec (2004)
Myslím, že to chtělo nůžky a stříhat a stříhat a stříhat a stříhat dokud by z toho nebylo nějakých snesitelných sto minut, které by držely pohromadě. Před katastrofou film zachraňují jen vynikající výkony Blanchettové a DiCapria. P.S.: Vyřiďte někdo Alanu Aldovi, že pokud bude jeho jediným hereckým projevem nelogické mávání rukou tak si nejen zhorší osteoporózu, ale totálně se odrovná.