Recenze (388)
Pokání (2007)
Skvělý příklad toho, jak to dopadá, když děti včas nepoučíte o sexu.
Trans (2013)
Je fajn někdy koukat na film s otevřenou pusou a nebýt si jistá jestli někdy půjde zavřít.
Sněžný drak (2013) (TV film)
To, co naši přední herci by zvládl s přehledem jeden jediný loutkoherec. Stejně mám podezření, že je všechny vodil.
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Škoda těch pootevřených dvířek, ale jestli bude druhá řada alespoň ze 75% tak dobrá jako první budu nejspíš zase přitlučená k televizi.
Sněhurka (2012)
Sama nechápu, co to mělo být. Děsivě barevná show á la bolywood? Sem tam se člověk zasmál, to ano, ale nemohla jsem se zbavit dojmu, že jsou všichni málo oblečení a to i v případech, kdy nebyli jen ve spodním prádle. Dvojsmyslné narážky mi připadaly nevhodné a přebytečné a měnit prince ve štěně vyloženě trapné. Proč jsem tedy dala tři hvězdičky? Možná za dechberoucí opulentní kostýmní koktejl.
Ztraceni (2004) (seriál)
První a druhá sezóna super, pak to jde (zatím) dolů vodou.
Danielle Steel: Moji synové (1995) (TV film)
Asi týden budu plivat cukrkandl!
Rande naslepo (2006)
Klasická romantická s****a, jak říkáme u nás v lese, ale někdy nezaškodí, zvlášť pokud je člověk upoután na lůžko, kolem něj se vrší kapesníky a jediná věc, kterou udrží v ruce je TV ovladač.
P.S. Miluji Tě (2007)
Málokdy se mi stává, abych u filmu probrečela snad každou minutu, ale tady jsem brečela ráda a ráda se popláču zas :-)
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Krásné. ale něco tomu ještě chybí.