Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Komedie
  • Drama
  • Horor
  • Krimi

Recenze (325)

plakát

Supervixens (1975) 

Opět místy humorný, vnadnými ženami nabytý, úmorně nudný exploitation flick ze série "vixens". Výborná scéna je, jak Harry zabije svou ženu v koupelně - vynikající. Pro doplnění databáze: v roli Harryho ženy Shari Eubank http://celebslists.com/10900-shari-eubank.html, opět největší sexbomba Uschi Digard (http://herachy.com/actors-7_Uschi-Digard.html) v roli nadržené selky, Christy Hartburg viz titulní strana plakátu, Colleen Brennan (http://monsveneris.tumblr.com/post/33761757808/cultqueens-colleen-brennan), černoška Deborah McGuire (http://iwishiwasbornearlier.tumblr.com/post/25933827262/retroebony-deborah-mcguire) a skvělá Haji.

plakát

Black Snake (1973) odpad!

Příběh o vzpouře černošských otroků na jednom z karibských ostrovů se vymyká tvorbě Russe Meyera. Ne že by chybělo násilí, ale celý film je jedna velká nuda, a to bez nahotinek, a s pro mě neznámým hereckým ansámblem nemeyerovského trademarku. Navíc jsem film viděl v původním znění. Mluví se v něm nejen anglicky, ale i francouzsky. Black snake ve filmu představuje černý bič, který uměla použít paní Suzy Walker, jakožto správcová plantáže. Žánrově film patří mezi dramata s rasistickým tématem. Kdyby to natočil někdo jiný, třeba Jess Franco, možná by to dopadlo líp.

plakát

Cherry, Harry & Raquel! (1970) 

Lehce humorný příběh místního šerifa v aridním prostředí s krásnými nadrženými děvčaty, podpořené bohyní Uschi Digard (zde jako Astrid Lillimor). Rychlý střih a krátké záběry se několikrát prostřídají tak často, že kromě zápletky, dialogů a pouštních krás si všímáte jen té složky filmu, kterou chcete vidět. Klasický film Russe Meyera, jen by to chtělo delší záběry, chlape. Vedle nádherných samic typu Tura Satana, Haji, Erica Gavin a Kitten Natividad se zde objeví dokonalá Uschi Digard.

plakát

Beyond the Valley of the Dolls (1970) 

Tenhle svět mi nic neříká. Nemám rád hippies a komunitu psychointelektuálů, kteří se svými potrhlými výstřelky stávají uznávanými art-celebritami. Jedna velká nuda a až závěrečných 20 minut mne trochu probralo. Celkově je film zbytečně dlouhý. Hudba zdařilá ve své době, ale vkládat ji do každých scén, zejména rvaček, je ošidné. No a na konci se dozvíme hlavní ponaučení pro každou postavu zvlášť. Sex, drogy & rock'n'roll.

plakát

Finders Keepers, Lovers Weepers! (1968) 

Meyerova snaha o zápletku vychází naprázdno. Některé scény jsou zajímavé, např. dovádění ve vodě, úvodní titulky, ostré rvačky. V tomhle filmu se však žádné prsatice nenacházejí, a i když už je rok 1968, tak scény odhalených ženských vnad už nejsou tak sestříhané, jako v Meyerových předešlých filmech. Klasické B-movie, na které do týdne zapomenete.

plakát

Common Law Cabin (1967) 

Nebo taky "Benny Hill točí Poslední plavky". Ačkoliv má film jakousi zápletku, mě nepřišla ani napínavá, ani zajímavá. Jestliže film stojí na ukázkách poprsí vyvinutých dam, tak je tak sestříhaný, že si je všechno třeba jen domýšlet a toužebného okamžiku se nedočkáme.

plakát

Good Morning... and Goodbye! (1967) 

Jedna a půl. Takové volné pokračování nadržené Lorny v barevném provedení. Lehký humor, velké výstřihy. Úplný začátek a úplný konec mi přišel nejhezčí.

plakát

Urychlovač zkázy (2009) (TV film) 

Podobný filmy mě sice baví (např. filmy Tibora Takácse), ale tenhle kousek mi do mé skládačky nezapadl. První polovině filmu jsem nerozuměl, ve třetí čtvrtině jsem se neorientoval a v poslední části jsem se nudil. Už jsem si zvykl na levné počítačové simulace a obrazy, už jsem si zvykl na roztřesení kamery při každé detonaci nebo otřesů země. Už jsem si zvykl, že herecké výkony nebudou nejlepší (nebýt Davida, Rajiho a toho arabskýho teroristy, nehodnotím dvojici centerfolds), tak by nezbylo na co se dívat.

plakát

Nekonečná spravedlnost (2006) 

Výborný film, který je zaměřen na rozplétání důvodů a provedení útoků z 11. září 2001. Již nesledujeme výkony charakterních a odvážných hasičů nebo mužů na palubě uneseného Boeingu, ale jednoho odvážného židovského novináře a jeho investigativní práci. Bylo skvělý vidět, jak americká mašinérie si za svůj problém může vlastně sama svou neokoloniální politikou, nečistými obchody a touhou po světovém míru. Při bližším pohledu na islámský teror také brzy zjistíte, že muslimský Džihád je podobný tomu americkému. Film také ukazuje, že Usáma s kalašnikovem v pákistánské jeskyni jen stěží mohl zorganizovat tak masivní operaci, a že tak za celou akcí stojí někdo jiný. Tak jako Waqar Islam. I běžný pěšák může nosit jméno svého padlého vůdce a tak dál šířit jeho misii. Muslimské celosvětové bratrstvo roste a kapitalismus se hroutí.