Recenze (360)
The Last of Us - Season 1 (2023) (série)
Seriál hodnotím jako zklamání. Nesympatický postavy skoro vůbec žádné zombies v seriálu. Casting vůbec neodpovídá herní předloze. Seriál nesplnil očekávání, Byli tam momenty věrné předloze, ale nejdelší díl byl o dvou teploušich a finále mi přišlo zkrácený. Do druhé série asi nejdu.
Vlk ze Snow Hollow (2020)
Chtěl jsem dát jednu hvězdičku ale po hodině stále nic co by mě udrželo vzhůru dalších třicet minut. Hororová komedie s vlkodlakem, je to amatérský celý.
The Last of Us - Vydržet a přežít (2023) (epizoda)
Povedený konec epizody. Vše ostatní je nuda.
Hádanka Karpatské sfingy (2020)
Kanál Mystery
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Ztráta času
Pevnost Alamo (2004)
Závěrečná bitva s Billem v budově byla nejlepší scéna.
Beyond the Sky (2018)
Myslím, že jako béčkový scifi o únosech mimozemštanů a vládní konspirace můžu doporučit. Překvapilo mě i filmové triky a nějaká ta světýlka na obloze.
Ad Astra (2019)
Nuda a jako sci-fi brak, moc kecani a astronautiky.
Ztracené město (2022)
Divně natočený se spoustou nevtipneho humoru.
Pán prstenů: Prsteny moci - Slitina (2022) (epizoda)
Souhlasím s komentářem MITIN