Recenze (360)
Zrození Planety opic (2011)
Zamrzelo mě trochu zneužití slov remake planety opic. Málo scifi a slabý konec. Tak to ovšem bývá s holywoodskou návnadou.
Super 8 (2011)
Propadák. Hlavní zápletku se dozvíme, až v posledních dvaceti minutách. Celá ta atmosféra je moc zdlouhavá. V neposlední řadě mě pobavila scéna, kde tanky vojáci střílejí na jedno monstrum vše tam vybuchuje jako ve filmu bratrstvo neohrožených. Nehorázná ztráta času.
Primal (2010)
Zombík blondýna v australské divočině a bez zápletky. Šetří na penězích, šetří na kvalitě filmu.....
Muži, co zírají na kozy (2009)
Hovadina na druhou... Málem jsem ten film ani nedodíval.
Na prahu temnot (1987)
Hrůza, děs a kovbojové. Na to se nedalo dívat.
Země kůlů (2010)
Horror se slušnou atmosférou s prvkem dramatu. V půlce filmu vás ovšem začne unavovat a upírů si ve filmu užijete až moc... I když jsem čekal něco jiného, bát se u toho dá...
Kvílení vlkodlaků V (1989)
Hrad, parta lidí a vlkodlak.Přesně podle mého gusta. Vlkodlaka jsem pořádně neviděl a scénu ve vězení musel vymyslet nějakej retard. Nerad dávám odpad, a tak dávám jednu hvězdu za originální nápad.
Hrůzná noc 2 (1988)
Na druhém díle nebylo opravdu nic co by mě bavilo. Co dodat ztráta času.
Kvílení vlkodlaků (1981)
Přemýšlím jestli to má vůbec cenu schlédnout další díl slavní série. Trapnej děj vlkodlaci, jediné co se my líbilo tak byla ta soulož u ohně.....
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Tak jako zmr...i konec třetí dílu tak se jim podařil i čtvrtý díl...... Klobouk dolů, protože se jim i tak podařilo natočit 4 díl ve stejném duchu... Málo mrtvých když nepočítám scénu, kde byli mořské panny. Na závěr podobní herci jako známá dvojka Orlando Bloom a Keira Knightley.....