Recenze (253)
Černá labuť (2010)
Já nějak nevím, co k tomu přesně napsat. Film to byl pohlcující a úchvatný. Na druhou stranu možná až moc zmatený. Velké plus rozhodně za Natalii Portman. Nemůžu se ale ubránit dojmu, že některé věci šli udělat lépe a jinak. Ledacos bylo nedotažené a nepromyšlené. Nicméně film musím rozhodně doporučit, to by mi svědomí nedovolilo. Ale nejsem si jist, jestli se na to s chutí podívám vícekrát. Uvidíme...
Černé ovce (2006)
Je pravda, že tohle s ranou tvorbou Petera Jacksona opravdu srovnávat nelze, protože tohle bylo daleko zábavnější a úlitlejší. Jonathan King ví, jak s materiálem naložit, což se u "božského" Petera nedá říct. Perfektní zábava a jedna z nejvtipnějších věcí, které jsem kdy viděl!
Černé zrcadlo - Lovná zvěř (2013) (epizoda)
Nejnudnější díl série. Ani závěr to tentokrát nezachránil.
Černé zrcadlo - Mazey Dayová (2023) (epizoda)
Debilita všech debilit. Tenhle díl je jeden z těch, který dělá skvělému seriálu hanbu.
Černé zrcadlo - Nenávist národa (2016) (epizoda)
Nejslabší díl série. Délka kratšího celovečeráku, ale je to hrozná nuda. Musel jsem se na to dívat na etapy a dalo mi hodně přesvědčování, abych to dokoukal.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Pokud má někdo zapotřebí obsadit do válečného filmu Joshe Harnetta, tak je někde chyba. Takovouhle nehoráznou nudu už jsem dlouho nezažil a že jsem viděl dost příšerností. Další z filmů, který je strašlivě přeceňovaný. Přesto tomu musím dát alespoň 2 hvězdičky, protože pár scén ušlo. Ovšem daly tak na deset minut, což je při dané stopáži úplně směšné.
Černý orel (1988)
Jedna hvězda a to jen za JCVD. Film strašný od začátku do konce. Smutné je, že hlavní postava je tak ukrutně nesympatická, že člověk radši přeje záporákům.
Černý telefon (2021)
Už jen tou hudbou to má takový vibe à la Stranger Things. Jenže je to bohužel mnohem nudnější. Strachu si opravdu neužijete, tohle je atmosférická záležitost a zajímavé nápady jsou zatlučeny v zárodku. Dokoukat jsem to chtěl a to samo o sobě mi stačí na ty 3 hvězdy. Podruhé ale nehrozí.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Naprostá špička. Podle mě by poslední dvě řady (nepočítaje tři nové díly) být vůbec nemusely. Vtipu ubývá a Kochanská je neskonale trapná a protivná. Ovšem spíše bych hodnotil předchozí série a těžko se mi hledají chyby. Doposud jsem všechny série viděl 13x a nějak mě to nepřestává bavit. Jsou tam věci, kterým se zasměju i kdybych je slyšel (viděl) stokrát. Zdánlivě jednoduchý humor, který ale přesto někdo nepochopí. Pro mnohé suchý humor, pro mě možná, ale zároveň vřelý a milý. Chtěl jsem se pohoršovat nad hodnocením Chupacabre, ale pak jsem si řekl, že třeba jednou vyspěje...
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi, část třetí (2009) (epizoda)
Hnus a hnus. Tahle trilogie nestojí za nic a to trpaslíka jinak zbožňuju.