Recenze (35)
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Keď som film videla cca 1-2krát, strašne mi vadila divná retrospektíva... Keď som film videla po niekoľkých rokoch, mala som pocit, že do mojich top filmov pridám ďalší.... a stalo sa tak.... Geniálne geniálne geniálne!
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Kruté, vynikajúco zahrané... nemám, čo dodať...
Amadeus (1984)
Mám len jednu otázku.... prečo každý umelec uznania sa dočká, až zavrie svoje oči???????
Vetřelec (1979)
Milujem Sci-Fi.... len ak je film takýto... Som nadšená!
Vyšší princip (1960)
O (ne)ľudskosti... O tom, ako zomieralo státisíce nevinných ľudí... O tom, ako dokážeme byť tak bezohľadní, až si neuvedomujeme, že práve na tom stojí chod tohto sveta.... Asi je to fakt, že mravnosti je stále menej a menej...Mali by sme sa rozhodne zamyslieť.
Město bohů (2002)
Tento film splnil svoju úlohu a to v tom, že povedal divákovi to, čo mal... Podľa mňa geniálne!
Podraz (1973)
"No fasa" - pekný a pohodový snímeček... ale žeby sa mi ho žiadalo vidieť znovu? Asi nie... Dávam 4*, zaslúžene!
Avatar (2009)
Budem trápna... - je to taká sračka! Fuj, až sa ten hnus na mňa lepí... Gebuzína, blbosť.... Nechápem, ako sa na tento film môže niekto vôbec pozerať.... môj mozog je v tomto obmedzený... 1 * za hudbu a grafiku.... ale ani tá ma neuchvátila nejako extra... sorry boss.
Zelená míle (1999)
Ja víém, pre väčšinu citilivý filmeček.... ale pre mňa len ďalší pokus o vyvolanie sentimentálnosti... Ńu, a zbytočne... zašlápnutie malej myši bolo síce hrozné, ale polovicu filmu som sa nudila.... napriek tomu, verím, že zázraky sa dejú... škoda....
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Hlášky sa krásne praktikujú v školskom prostredí :P... Myslím si, že nebyť českých komédií, môj život by bol ukrátený o niečo tak lahodné....