Recenze (8)
Ledové království (2013)
Prostě dokonalost! Co k tomu víc dodat :) Hudba naprosto uchvacující, super jokes, sněhulák je king a miluju animovaný postavičky s bílejma vlasama :) a k Vánocům 100% se hodící film.
Velká vánoční jízda (2011)
Pro mě jeden z nejlepších vánočních filmů všech dob a ještě ke všemu je to animák a ty já nadevšechno miluju :)
Ladíme! (2012)
Neskutečnej film, vtipný scény, skvělá hudba i zajímavý herci fakt jsem se luxusně bavila
Hotel Transylvánie (2012)
Jeden z nejlepších animáku poslední doby. Super jokes, zajímavej příběh, skvělé obsazení a hlavně rapující Adam Sandler fakt mazec, klobouk dolů. Miluju všechny hororový postavy a tady byly všechny a ještě se skvělým vtipným podkladem.
Let’s Dance: Revolution (2012)
Tak tohle je podle mě nejlepší Step up ze všech. Smekám klobouk před uměním těch tanečníků a herců. Super hudba kostýmy, choreografie, kamera atd.
Poslední píseň (2010)
Teda Miley vůbec nemusim, ale tenhle film se jí fakt povedl jak děj tak hudba, super :D
Ocelová pěst (2011)
Tak tohle byl fakt luxusní film. Super efekty z robotama a souhra člověka a stroje. Samozřejmě božský Hugh Jackman :D a super hudba Dannyho Elfmana. Nejlepší pecka je ale ta od Eminema :D
Norman a duchové (2012)
Super film hrozně jsem se nasmála i když jsem doufala že to bude více hororové