Recenze (154)
Mrtví a neklidní (2013)
Chahá, běžte se schovat se stmíváním i rozedníváním, teď jsou na řadě shakesombíci! Zatímco Montek je v podstatě romantická duše, Kapuletová se vůbec nežynýruje střílet do Monteků čím se jí jen zamane. A na řadu přijdou i moderní seznamovací metody - aby měl Montek jistotu, že Kapuletová stojí za to, sežvejkne nejdřív, co mu o ní řekne její expřítel.
Terapie láskou (2012)
Solidní film o vyrovnávání se s psychickými obtížemi. Nahoru ho táhne skvělý výběr hlavních představitelů a pár opravdu dobrých scén (např. porovnávání užívaných léků). Místy jsem měla pocit, že psychologickou/psychiatrickou pomoc by potřebovaly i všechny ostatní postavy.
Vyměřený čas (2011)
Pekně to ubíhalo, na Justina, Amandu a Cilliana se dívalo moc dobře, ale stejně... Obvykle mi nějaké logické nepřesnosti nebo nedotaženosti nevadí, popravdě si jich většinou ani nevšimnu, ale tady toho bylo trochu moc. Např. Sylvia naprosto suverénně celou dobu běhá na obřích jehlách a nemá s tím nejmenší problém; neustále se tam omílá Willův otec, ale ve výsledku z toho nic není; v celé oblasti je jenom jedna skupina, která krade čas a ta se vždycky objeví ve správný čas na správném místě a nemá nejmenší problém někoho najít; z Willa a Sylvie se stanou v průběhu v podstatě superhrdinové, protože přežijí všechno; postava Henryho je později několikrát zmíněna, ale opět není vysvětleno vůbec nic; ukrást někomu čas je naprosto primitivní, ale přesto se tam objevuje jen ten jeden gang... Pokud se od tohoto dokážete odpoutat, čeká vás solidní sci-fi běžecká podívaná.
Ve stínu (2012)
Jeden z nejlepších českých filmů posledních let. Atmosféra, která by se dala krájet. Výtečné herecké výkony. Jediné, co mi vadilo, byla ta závěrečná scéna. (P.S. Vím, že jsem nenáročný divák, ale skutečně jsem do konce nevěděla, "kdo to udělal". Zase tak špatná ta detektivní linka nebyla.)
Nevinné lži (2013) (seriál)
1. díl - Pod hladinou **** 2. díl - Lež má rozbité auto *** 3. díl - Druhý dech **** 4. díl - Hvězdička **** 5. díl - Klukovina *****
Kluk mojí holky (2010)
Tvůrci se očividně pokusili trochu ozvláštnit obehranou zápletku o jedné ženě a dvou mužích. Bohužel se jim to příliš nepovedlo, člověk si spíš s blížícím se koncem klepe na čelo. A řeči typu "pokud to nepochopí, tak si tě nezaslouží" by si všichni scénáristé světa mohli konečně odpustit.
Sexy 40 (2009)
Překvapivě příjemný film o tom, že na věku možná záleží, ale ne vždy a bezvýhradně; o tom, že je lepší být bez manžela, než zůstávat s idiotem; o tom, že život v satelitní městečku je zlo; o tom, že chlapi, kteří si nemyjí ruce jsou nechutní; o tom, že ve čtyřiceti život nekončí a o tom, že Harryho Pottera lze číst v každém věku.
Enid (2009) (TV film)
Ne, ne, ne! Tohle je přece úplně špatně! Enid Blytonová měla být roztomilá postarší dáma, která byla hrozně hodná a ráda psala knihy pro děti. Přece všechny ty báječné a laskavé knihy nemohla napsat taková odporná ženská? Tohle tedy bylo dost drsné prozření.
Aladin (1992)
Docela průměrná Disneyovka. Džin mě popravdě až tak moc nebavil, připadal mi, že je zábavný takovým tím usilovným způsobem. Mým favoritem je létající koberec. Nikdy bych nevěřila, že vám koberec může dát najevo, že je smutný.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Není to dokonalé a není to Pán prstenů (překvapivě). Ale je to Středozemě! Kouzelná, krásná Středozemě, ve které tři hodiny utečou jako nic. Už se těším na další hrdé trpaslíky, vznešené elfy, statečné hobity, děsivé skřety a dobrodružství, která je čekají...