Recenze (51)
Mrtvý muž (1995)
Nejspíš tu vzbudím všeobecné pohoršení, ale Mrtvý muž je Jarmuschův nejhorší film. A to o parník. To ovšem neznamená, že se v něm nenajde spousta výborných scén a hereckých výkonů. Kdyby ty byl film jiného režiséra, tak by mi vyrazil dech, ale na Jarmusche byl příliš nejarmuschovský. Prvoplánově divný a ačkoliv je poetický, není poetický tak jako ostatní Jimovi filmy, které jsou tak nějak daleko atmosféričtější. Těžko vysvětlit proč, ale tenhle film nemám rád. Možná i kvůli Deppovi. ***
Ničitel Conan (1984)
Narozdíl od kolegů tady žádný velký pokles v kvalitě nevidím. Jenom je to všechno ještě vtipnější než v předchozím dílku. K nehercovi Arniemu se připojila tlupa dalších neherců v čele s princeznou lolitkou a děsivou kočičí ženou a rozjíždějí ukrutnou jízdu osmdesátkovým nevkusem. A závěrečný souboj Conana s děsivým žabím bohem Dagothem je snad ještě epičtější, než obdobná rvačka kapitána Kirka s plazím stvořením. ****
Paříž (2008)
Francouzská kinematografie, propadající se z vrcholu stále hlouběji do filmové žumpy, nám představuje další přírůstek do škatulky patetických filmů o nebohých Pařížanech, ubohých imigrantech a morálce celkově. Tenhle typ filmů naprosto nesnáším a vzhledem k tomu kolik jich na nás Francouzi v posledních letech vrhají, se začnu francouzské kinematografii zdaleka vyhýbat. Dvě hvězdičky jen a výhradně za Juliette Binoche.
Galimatyáš (2009)
Přeslazená nechutnost při které jsem se tak tak ovládnul, abych neodešel ze sálu. Vyhozené peníze na druhou.
Jamie Oliver: Roztančená kuchyně (2002) (pořad)
Od něj by se mají čeští televizní kuchaři co učit. Svižné, zábavné a vtipné. Vždycky jsem se na to rád podíval, a to tenhle typ pořadů všeobecně nesnáším.
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Vezmu to zkrátka. První zhruba třetina je výborná parodie na všecno možné. V druhé třetině kvalita opadala a film často překročil hranici trapnosti. Třetí třetina moralizuje, nudí a znechucuje. Kolem a kolem nic moc.
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
Nejlepší Star Trek. A to hlavně kvůli Picardovi a taky kvůli osmdesátkám, ve kterých byl natočen. Nejzábavnější nejsou ani tak setkání s novými civilizacemi ani boje(I když při nich se člověk taky zasměje!), ale vztahy mezi postavami. I když jsem ze začátku některé charaktery nemihl vystát, tak po takovém stém díle mi přirostly k srdci všichni. Nicméně seriál stojí na Picardovi a Datovi. První dvě série slabší a ke konci přibývalo slabých epizod, ale každopádně těch, dejme tomu, 150ti hodin strávených s Picardem a spol. na Enterprise určitě nelituji.
Lidé z Dalecarlie (2004)
Severská rutina těžící z prostředí a seveřanů, což jsou věci, které v našich zeměpisných šířkách zrovna běžně k vidění. V kině to bavilo, ale doma bych u toho nejspíš usnul.
Casanova '70 (1965)
Přehlídka těch nejkrásněších žen italského filmu... a Mastroianniho. Je to příjemný a vděčný film a hlavně kvůli příslušnicím ženského pohlaví VELICE koukatelný film:)
Cliffhanger (1993)
Proklatě napínavý film, jeden z nejlepších ve kterých Sly účinkoval. Sly lezoucí v tílku v mrazivých horách. Sly každou chvíli padající z tisíců metrů. Sly léčící si komplexy, kvůli smrti kamarádovi družky. Sly a černoch napíchnutý na krápník.(Stalagmit nebo stalaktit?) One man show, která zaručeně pobaví!