Recenze (393)
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Hulk byl nejlepší v Avengers. Proč ? Protože tam moc nebyl. Dejte mu někdy třeba příběh. Díky.
Jumper (2008)
Moc hezký film, dokud nepřišel S.L. Jackson. Kterej blbec ho obsadil ?! Keci o bohu si strčte do p..dele..
Krotitelé duchů (1984)
Zde už všechno důležité popsal Pan canajka. :-) Jasně, stručně a pro mne výstižně.
Hunger Games (2012)
Film jenž přes své prvotně nabubřelé jméno nakonec ztapadne do šedého průměru průměrnosti. Nebudete mít totiž pravděpodobně jediný důvod, podívat se na něj znova.. Výborný komentář - Pilda17
Iron Baby (2010)
Upravené brnění iron mana a přidanej obličej děcka. Doba trvání je optimální. :-D :-D
The Making of 'The X Files: Fight the Future' (1998)
Když mě tyhle dokumenty o filmech co mám rád fakt bavěj. Někdy jsou zajímavější než ty filmy. :-) Tady teda neee. :-)
Cela (2000)
Zatímco jsem váhal nad hodnocením, došlo mi, jak zvláštně a pro mě tedy rozhodně zajímavě je v tomto filmu zpracováván profil psychicky narušeného člověka. Film má výbornou hudbu, dobré dialogy, skvělé herecké obsazení a efektové kontrasty to vše ještě slušně umocňují.
Auto (1977)
Průměrná věc která mohla mít s klidem jen 25 minut a stačilo by to víc než dost.
Portal Kombat (2011)
Amatérská čipovina o skloubení dvou her. Ke shlédnutí ZDE: https://www.youtube.com/watch?v=_MMPuufi53o
Portal: No Escape (2011)
Dražší neznamená lepší. I když to tu tak spousta lidí bere.. Mně se víc líbil kraťák s těma chlapama.