Recenze (1 018)
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
Chudoba cti netratí. Sympaťák, který byl především silná osobnost.
Doktor Strange (2016)
Prvních 30 minut jiné, pak už klasika s Mistry a Pravdou a Kouzly a zase jde o Osud světa.
Nevěsta s velkýma nohama (2002) (TV film)
Chtěli natočit středověkou francouzskou pohádku, ale holt na to tady nejsou peníze. Vznešené dialogy to jen podtrhly.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Zábavný a akční, jako bonus Beastie Boys a Idris Elba.
Počátky (2014)
Něco tady evidentně nefunguje. V DD je o vše postaráno a pak přijde realita a velké divení, že je to na každém, jak si to zařídí.
Svět podle Putina (2017) (seriál)
Pěkné popovídání, když je druhá strana evidentně na straně zpovídaného. Fakta zde : http://forum24.cz/lzi-mi-priteli-dvacet-lzi-kterymi-vladimir-putin-obelstil-olivera-stone/
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Hodně politicky aktuální zpracování známé předlohy. Možná se to někdy i stane. Výborný popis toho, jak by se to mohlo stát. Skvělá Elisabeth Moss - v téhle roli je naprosto přesvědčivá.
Zkouška dospělosti (2016)
Jsou morální pravidla platné vždy nebo jen v některých situacích ? Velmi aktuální téma a civilní pojetí v podání dilematu otce, který se musí postavit mnoha odkládaným záležitostem.
Terminátor (1984)
V rámci doplnění vzdělání jsem si dala tento retro kousek. Strašidelná móda/hudba a Arnold v roli stroje, což mu přesně sedlo.
Mělčiny (2016)
Chudák žralok. Je to opět jen vraždící tlama plná zubů. Slečna nad ním vyhraje, protože má větší mozek a ještě k tomu vyléčí racka.