Recenze (1 011)
Pád - Série 3 (2016) (série)
Nuda a nic než nuda až na poslední díl, který byl opravdu poslední.
Pád - Série 2 (2014) (série)
Hra na kočku a myš má své kouzlo. Jamie konečně může i něco předvést.
Pád - Série 1 (2013) (série)
Ozvláštnění lokací, jinak standartní námět.
Lichožrouti (2016)
Skvělý nápad i provedení.
Nebe peklo Lucie (2017) (TV film)
Pěvkyně touží po úctě a uznání, chce lidem přinášet štěstí, ale sama nic nemá, jen tu práci a kecy o tom, jak se všem rozdala. Nic jiného ji ani nezajímá, viz. komentář o Bangově odchodu ze Slavíků. MISARIEL byla skvělá deska, něco nového a drzého, pak ji ale semlel ten český hudební rybníček, muzikály a komerce. Ještě víc než o ní to něco vypovídá o české kultuře a IQ jejích obyvatel. Za našimi hranicemi ji nikdo nezná a ona sema neměla nikdy chuť zkusit to i jinde. Umělci jsou sebestřední, ale tady chybí jakákoli sebereflexe. Dokument je čistě její sebeprezentace, režisérka tu byla naprosto nanic.
Teorie tygra (2016)
Takhle někdo fakt žije ? Ohrané klišé o krku, který otáčí hlavou - to snad nemyslíte vážně ???
Spravedlnost (2017) (seriál)
První slibný díl pak dohnalo zbytečně roztažené vyprávění. Stačilo by to osekat a pak ano.
Taboo (2017) (seriál)
Obchodní zájmy a rodinné tajemství, ponurá hypnotická atmosféra, skvělý komparz (taková xsichty najít dá práci). I Tom Hardy uvěřitelný, někdy možná až moc nesmrtelný. Říká si to o druhou řadu v Novém světě.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Když jsem viděla upoutávku v kinech, tak jsem si řekla, že určitě ne. V TV jsem to riskla a vyšlo to. Francouzský nový filmy jsou buď totální děs nebo totální úlet a tohle je pro mě ta druhá kategorie. Šílený děj, ničemu se nekladou meze, vtipný situace, prostě příjemné překvapení.
Milenci v roce jedna (1973)
Preiss i Vančurová výborní, příběh pak trochu oslavuje poválečnou komunistickou otočku, ale holt se to tenkrát muselo.