Recenze (230)
Mazaný Filip (2003)
Nevim proč, ale Tomáš Hanák je mi velmi nesympatický a to se možná odrazilo na mém hodnocení. Některé vtipy jsou povedené, některé méně, ale na Česko je to nadstandart.
Zoolander (2001)
Pár výbornejch gagů (neumí zatáčet doleva nebo ocelovej pohled) na druhou stranu je to ale nehorázná blbost, ale aspoň se člověk zasměje.
Equilibrium (2002)
Trochu mě zklamalo, že je to drobná vykrádačka románu 1984, ale zase jsem hrozně rád, že ten Christianovo syn nebral prozium, i když celou dobu to vypadalo opačně. Navíc mi vadilo, že se hlavní hrdina vždy ze všeho dostal, což trochu ztracelo na napínavosti. Jinak skvělý film.
Flákači (1995)
Některý hlášky jsou podle mě legendární(např. Proč Superman nemůže mít dítě s Lois Laneovou), ale možná by to chtělo lepší konec
Mladí muži za pultem (1994)
Prozatím, musím se na to podívat ještě jednou.
Projekt X (2012)
Nehorázná prdel a přitom to vypadá jako umě natočená realita.
Nedotknutelní (2011)
Líbí se mi to, protože je to ze života.
Jump street 21 (2012)
3* za film, jedna za Johnnyho.
Avengers (2012)
Masakr jak blázen a nejlepší je jak Hulk vomlátí Lokiho o zem, tomu jsem se smál ještě asi hodinu.
Hugo a jeho velký objev (2011)
Kouzelné