Recenze (230)
Transformers (2007)
Tohle se nikdy nepřejí.
Gravitace (2013)
Jestli o nějakém filmu můžete říct, že patří do kina, tak je to tenhle. Navíc je to hrozně napínavý.
Zrození Planety opic (2011)
Můj poslední film před nástupem do prvního ročníku medicíny a musím říct, že to byla skvělá volba.
Zrození šampióna (2009)
To zahřeje u srdce. Možná až příliš idealizované.
Prokletý klub (2009)
Filmů o mém nejoblíbenějším sportu je na můj vkus tak málo jako vtipných vtipů Petra Novotného, ale zase platí, že kvalita přebíjí kvantitu.
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Se stopařem jsem se letmo setkal už při jeho vydání, kdy jsem o jeho premiéře často slýchával v rádiu. Lituju, že jsem tehdy chodil do kina jenom se školou. Podruhé jsem se s ním setkal, když jsem stahoval Superman se vrací a místo toho jsem zaplnil disk tímhle. Na druhou stranu je dobře, že jsem s promítnutím počkal, protože jako páťák bych si ty gagy, narážky a originalitu tolik neužil.
Poslední skaut (1991)
Tyhle filmy prostě žeru stejně jako celý devadesátý léta. Nasáklý hláškama a se zápletkou, která je stejně všem u zadku.
Pí (1998)
Skvělá atmosféra, ale nepochopil jsem to.
Kouzelníci (2013)
Snaha o jakousi na parodii na současné "magiče", která jde občas do nechutných až trapných momentů, a na kterou si za týden ani nevzpomenete.
Elysium (2013)
Takhle, očekával jsem druhý Disctrict 9, což nakonec nepřišlo, ale zatracovat ten film taky nemůžu.