Recenze (230)
Proměna (2022)
Proměna strčí Encanto hravě do kapsy. Konečně někdo zanimoval Backstreet Boys. :D
Šílená noc (2022)
Trochu Die Hard, trochu Sám doma, ale hlavně je tam srdíčko a nezapomíná se na Christmas magic. Final kill se zapíše do učebnic kinematografie.
Thor: Láska jako hrom (2022)
O stupeň horší než Ragnarok, ale pořád kopice srandy, jenom to srdíčko bylo tentokrát trochu menší.
To nic, drahá (2022)
Nakonec to není tak chytrý, jak se to tváří.
Trojúhelník smutku (2022)
Všichni na mě koukejte, já jsem ten chytrý a důležitý film, který musíte vidět. In den Wolken přidává druhou hvězdu.
Všechno, všude, najednou (2022)
Festival nápadů, emocí, ale proč je to tak dlouhý? Stopáž do 2 hodin a bylo by to dokonalý.
Vyšehrad: Fylm (2022)
Líbil se ti můj dárek? Bomba, si zabil.
Ztracené město (2022)
Brad Pitt, ale jinak hrozná srágora.
Životní trefa (2022)
Děsně fajnový.
Belfast (2021)
Celý je to takový nijaký. Přirovnání ke Svěrákovi mi přijde pro Honzu trochu urážející. Jediná světlá výjimka je kamarádka hlavního hrdiny, která ho pořád tahá do průseru, jinak nuda a šeď.