Recenze (360)
Fighter (2010)
Nevidím v tom absolutně nic převratného a 7 oscarových nominací mi vyrazilo dech! Pravda, několik scén je úchvatných, převážná většina ale tuctových, až podprůměrných. Největší hvězdou je pro mě Melissa Leo, která svou roli ztvárnila výtečně. Sestříhat na 85 min a slušelo by mu to líp.
Cizinec (2010)
Děsný scénář a naivní film, z kterého by mohla být leda odpolední televizní inscenace. Angelina krásná, ale co tady předvedla za herectví?! Žádné, jen se skvěle tváří.
Kalifornie (1993)
Kvalitka, kterou mám rád
Byl jsem tady (2008)
Velmi silné "drogové" drama
Priest (1994)
Katolická církev se měla už dávno rozpadnout....závěrečná scéna-splynutí dvou trpícících duší byla nádherná.
Normální (2003) (TV film)
Skvostné, dokonalé herecky i filmařsky, nemám co vytknout.
Dear Mr. Gacy (2010)
Fascinující sonda, snesu hodně, ale tady o tom se mi zdálo.
Lurdy (2009)
Věř si, chceš-li a nech mě věřit, či nevěřit, chci-li já. Věř a víra tvá tě uzdraví. Zajímavě vydařené.Mimochodem Píseň o Bernadettě jsem kdysi četl dvakrát, jak mě uchvátil její příběh. Dnes jsem nějak jinde...
Guter Junge (2008) (TV film)
Domnívám se, že celou záležitost nechal otec zajít příliš daleko. Bez odborné pomoci a obzvlášť v tomto věku to jinak řešit nelze.
Černá labuť (2010)
Slzy dojetí, husí kůže, vybičované emoce a o psychické stránce ani nemluvím. Vynikající sonda do nemocného nitra, kterou mi narušily pouze přehnaně hororové prvky.