Recenze (224)
Zkurvenej pátek (2000)
Každej má jinej smysl pro humor a mě konkrétně stačí strašně málo abych se bavil a smál, to znamená, že se mi to líbilo, protože jsem se bavil víc než jsem původně čekal, proto je moje hodnocení takový...
Maffiósso (1998)
Souhlas s Douglasem....pokud neznáte minimálně Kmotra, pak se na Maffiósso radši ani nedívejte. A i tak je to místama fakt stupidita!!!
Sin City - město hříchu (2005)
Dnes je 30.11. 2012, skoro osm let od vzniku Sin City a já ostuda to viděl teprve teď....asi jsem našel novýho favorita pro mě kultovních filmů. Po Pulp Fiction je to určitě Sin City. Střílení, mrtvoly, luxusní baby, nabouchanej Marv....další film co budu umět nazpaměť
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Původně jsem dal jedničce 5 hvězd, ale teď když jsem viděl dvojku, tak to musim změnit, protože jednička nesahá dvojce ani po nehet na malíčku u nohy!!! Ty vole to byl nářez...do kina už moc nechodim, ale na Stalloneho je to pro mě povinnost...a věřim, že lepší podívaná se mi dlouho nenaskytne!!! Super, že tam byli víc obsazený Švarcík a Willis, ale totálně je zastínil Van Damme, ten byl hodně zlej. On a Stallone mi připravili zážitek, na kterej budu vzpomínat...
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Tak jestli ženský milujou DiCapria kvůli Titaniku, tak asi neviděli tohle!!! Normálně mě některejma sladkejma řečičkama a ksichtíkama dostával...jenom pro pořádek, nejsem buzna, ale kdybych byl, tak chci DiCapria jenom díky tomuhle filmu!!! Fakt role PŘÍMO pro něj. Film mi ukázal, že bejt podvodník je docela snadný...hlavní je nebát se mluvit a nebejt nervózní a skoro všechno vám projde:) Ale nejlepší "podvod" byl, jak předstíral učitele:D:D:D Jsem vždycky nadšenej, když můžu dát filmu 5 hvězdiček:)
Jump street 21 (2012)
Nějak moc Tatuma nemusim, ale tady by mi kdokoli jinej vadil:) Ke konci to bylo trošku hnaný do extrému, i nějaký mrtvý a to mi ke komedii moc nešlo...ale každopádně dobrá zábava a další jeden zkrácenej večer dobrym filmem....
Projekt X (2012)
Jedna ohromná šílenost...kam se hrabe kalba v Hangoveru:) Sice co do komedie a zábavy se s tim nemůže vůbec srovnávat, ale párty měly trochu lepší:D
Kramerová versus Kramer (1979)
Výborný drama...takovej film by měl bejt v učebnicích a podle těhle učebnic by se měli řídit všichni režiseři, scénáristi a herci...VÁŽNĚ VÝSTAVNÍ DRAMA
Doodlebug (1997)
Nemůžu z toho!!!!:D:D:D Proč se točí tříhodinový filmy, když stačí tříminutový:D
Až na krev (2007)
Film zajímavej a dobře koukatelnej, ale během příběhu ztrácela hlavní postava mojí přízeň, ikdyž se mi ze začátku jevila hodně sympatická, to mě trošku naštvalo. Přišlo mi, že se dějou jenom náhlý zvraty, takový, na který si za pět minut ani nevzpomenu, ale naštěstí se tam toho dělo hodně, takže jsem se nenudil a to je hlavní...