Recenze (1 728)
Případ Roubal (2021) (seriál)
Tak přece jenom něco kvalitního z Novy vyšlo. Až zběsilé tempo hledání důkazů žene příběh vpřed. Až na pár úsměvných situací z policejní práce, převažovala snaha o autentičnost.
Red Notice (2021)
Nakonec dobrý.Když ovšem člověk přimhouří oči a zároveň přistoupí na hru co všechno je možné.Ryan ale skvěle hláškuje a akce je skutečně požehnaně a je dobrá. Ten konec ale ale...
Sebevražedný oddíl (2021)
Skvělá zábava! Od začátku do konce skvěle nahláškované,akce schválně přepálená a zápletka záměrně ujetá. Ale dohromady to skvěle sedí.
Sweet Girl (2021)
Nakonec dobrý. Honičky jakž takž, akce slušná. Zachránil to překvapivý konec.
Ubal a zmiz (2021)
Konečně svěží vítr v české komedii. Perfektní hlášky,herci si to užívají,super.
Utajený pasažér (2021)
Slušné scifi se skvělými efekty,které ale časem splyne s dalšími podobnými.
Válka zítřka (2021)
Scifi paráda s která je podobná ostatním a přece je svá.Jediná vada je předvídatelnost,ale co.
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Hardy dost upozaděný,ale hlášek i přesto dost. Od půlky je to zběsilá jízda,místy až moc,vzhledem k pomalému rozjezdu. Závěr veskrze klišoidní.
Viník (2021)
Originál jsem neviděl, takže za mě výborný. Vyprávění v podstatě bez vizuálu jako hajaja fungovalo skvěle.
Za čárou (2021)
Tváří se jako scifi,ale je to jen a jen vojenská střílečka. To ostatní je tam navíc včetně poselství, které tak úplně nedává smysl.