Recenze (19)
Kuky se vrací (2010)
Kamera a celkové provedení se mi celkem líbilo,ale všechno mně tak nějak pokazil dabing.
Navěky silný (2008)
Naprosto nic odlišného. Nepřišlo mi to ničím zajímavé, klasický "AMERICKÝ" film, se vším všudy. Nenadchnul, neurazil.
Druhá žena (2008) (TV film)
Vzhledem k tomu, že to byl klasický TV film, tak mě překvapila zápletka i její rozuzlení. Předčilo to moje očekávání a proto ****
Sociální síť (2010)
Můj dojem je velice mizerný. V celém filmu jsem nenašel sympatie ani k jedné z hlavních postav. Až tak do poloviny jsem očekával, co přijde, čím nás Fincher naláká, nebo kde bude nějaká zápletka, ovšem od poloviny filmu jsem rezignoval.Pro mě nudný snímek, který už víckrát rozhodně neshlédnu a až opadne fenomén Facebook, tak už si na film spousta z nás ani nevzpomene.
Město bohů (2002)
Drsný kraj, drsný mrav. Velmi zajímavý snímek založený na skutečném příběhu o životě v Riu.
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Normálně bych hodnotil Ice Age ****,ale bohužel za plakající mamutí mládě musím jednu hvězdičku strhnout,to už mi přišlo až příliš dětinské.Malí dinosauři u Sida byli vtipní a roztomilí,ale to malé mamutí mládě...každý už posoudí sám.
Náhradníci (2009)
Zajímavý nápad s náhradníky,ovšem nějak jsem se v tom nesetkal s moc velkou logikou. Film nemá tu jiskru, co by divák mohl očekávat.
Scary Movie 4 (2006)
Velmi slabé.Bohužel jen pár opravdu vtipných momentů.
2012 (2009)
Celkem slušně provedené efekty,ale celková logika tohoto snímku zůstává poměrně hluboko utajena.
Expendables: Postradatelní (2010)
Bez zbytečných řečí okolo The Expendables preferují činy. Zajímavé akční scénky, Stallone nezklamal.