Recenze (671)
Hnüs (2019)
Bohemian Rhapsody je výborný film, byť dějově upravený. Ovšem tohle je ještě o level výše....naprostá střela. 10/10
Vítkovice 1981 (2019) (TV film)
HC Vítkovice...klub mého srdce, má láska. Nádherný dokument.
Žhavé výstřely 2 (1993)
Výborné :D Námět v propagandistické srágoře...a výsledek ještě vtipnější.
Narozen 4. července (1989)
Stone - Cruise - Dafoe....víc netřeba dodávat. Opět vynikající počin.
S Babicou v karanténě (2020) (pořad)
Babica jinak...pohodář, žádný stres.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Syrové, brutální...skvělé
Rambo: První krev (1982)
Chvíli mi trvalo, než se jednička stala mým nejoblíbenějším dílem celé série. Prostředí, děj, napětí a Sly, který roli nehrál, ale žil. Tohle staví jedničku před ostatní pokračování.
Live in Bzenec (1991) (koncert)
Doba opravdové svobody a volnosti, bez EUROdiktátu a fízlování. Takový koncert by v dnešní homotransbarevné připosrané hyperkorektní společnosti, čítající 27 pohlavích a oslavující devianty, jistě neprošel. Jakmile Landa spustí "občan romské národnosti...", tak člověku z toho běhá mráz po zádech. Paráda!!!
Četa (1986)
Mistrovské dílo.
Bojovník (2015)
Parádní kousek. Gyllenhaal vynikající, stejně jako Whitaker. Jeho jsem nikdy nemusel, ale tady je excelentní. Jo, možná ten příběh je stokrát ohraným klišé, ale tohle se fakt povedlo. Ostatně, i u série Rockyho vyniká pouze první díl...jinak to není bůhvíco (hlavně ta propagandistická čtyřka).