Recenze (583)
Mike Tyson Mysteries (2014) (seriál)
Viděl jsem jeden díl na Festivalu otrlého diváka 2024 v rámci přednášky Filmový hovnocuc a byl naprostou peckou :-)
Mnich (2014)
Já bych byl v tom Rangúnu rychleji...
Počátky minulosti (2014)
Očistná záležitost, vyplatí se vydržet.
Sils Maria (2014)
Ve Švýcarsku mají krásné hory, netřeba tyto pohlednice vyplňovat dvouhodinovým hraným filmem.
Slib (2014)
Po úmorné demenci zvané "Rover" ve Velkém sále Thermalu byla následně zhlédnutá Obietnica opět pohlazením po duši kultivovaného diváka. Můj osobní "film zamkniecia" v KV, velmi příjemné rozloučení s letošním festivalem.
Vyšší moc (2014)
Kokotina
Zakázané uvolnění (2014)
Má cenu vidět snad jen kvůli Janě Strykové, která dokazuje, že je dobrá herečka, a výrazně převyšuje zbylé dvě hlavní protagonistky.
Babovřesky (2013)
Jana Synková forever!
Camille Claudel 1915 (2013)
Probuh, z jakeho duvodu se toto kvaziumeni kupuje do ceske distribuce?
České století (2013) (seriál)
Chtělo by to umožnit ohodnotit každou epizodu zvlášť, tak aspoň zde sumárně a stručně: 1) Velké bourání **** (nejlepší prvek: konfrontace Huby a Donutila), 2) Den po Mnichovu *** (Landa), 3) Kulka pro Heydricha **** (záměrná absence explicitního zobrazení klíčové události), 4) Všechnu moc lidu Stalinovi **** a půl (skvělé ztvárnění všech postav), 5) Zabíjení soudruha ***** (po všech stránkách absolutní vrchol první části cyklu). 6) Musíme se dohodnout **** (nelze vypíchnout nic konkrétního), 7) Je to jen rock´n´roll (nejcivilnější Marek Daniel ze všech 3 dílů s Havlem), 8) Poslední hurá ***** (rozhovor mezi Havlem a Dubčekem), 9) Ať si jdou ***** (závěr!)