Oblíbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
Sedm (1995)
Film založený na 7 smrtelných hříchách, navíc v hlavní roli s výborným v tu dobu ještě "mladíkem" Bradem Pittem a ostříleným matadorem Morganem Freemanem a neméně skvělým Kevinem Spaceym. To vše navíc režírováno skvělou prací Davida Finchera. Tenhle film je další z těch, u kterých jsem se ani na chvilku nenudil a koncem byl víc než překvapen a nebo potěšen jeho sílou.
Dobrý ročník (2006)
Kokain (2001)
Jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl! Výborně zpracovanej film a hlavně fascinující na tom je, že to tak opravdu mohlo být a nebo dokonce bylo, to že se topili v penězích, byť za určitě dost velké riziko. Dávám 10 z 10. Luxusní
Trestná lavice (2005)
Apollo 13 (1995)
Temný rytíř (2008)
Film, na který jsem nějakou náhodou skoro zapomněl..naštěstí jsem se k němu dostal a nevim co říct..fakt supr! Nezapomenutelný výkon Hetha Ledgera v roli Jokera.. jedna z nejlepších vedlejších rolí, co jsem kdy viděl..
Prokletý ostrov (2010)
Tenhle film mě zaujal jako málokterej z filmů který podle očekávání mají co nabídnout, ale od tohodle filmu jsem se nemohl odtrhnout a zhruba tak v půlce filmu jsem pomalu dokázal odhadnout jak ten film skončí..velmi mě zaujal tedy tento film
Armageddon (1998)
To je film, který i kdybych nechtěl tak mě dokáže rozbrečet, výborná hudba, skvělý Harry Stamper atd....