Oblíbené seriály (10)
Temný případ (2014)
Hra o trůny (2011)
To je náboženství...Čekání na další nové řady je jako odvykací kůra :D
Gangy z Birminghamu (2013)
Trigun (1998)
Perníkový táta (2008)
Mr. Robot (2015)
Jedna noc (2016)
Fargo (2014)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Grandpa you were a hero? No, but I served in a company of heroes...Tato prostá věta mluví za vše, čím ten seriál je...Naprostým žánrovým skvostem a srdeční záležitosti pro zapálené fanoušky tohoto příběhu. Nelze říct víc, je to hold srdcovka =)