Recenze (46)
Polibek upíra (1988)
Po druhém zhlédnutí musím konstatovat, že se jedná o kinematografický klenot.
Poslední útěk do Brooklynu (1989)
Selbyho literární předloha je obrazem horkého Pekla. Čeho přesně obrazem je filmové zpracování, není jasné. Snad akorát toho, jak převedení na plátno knihu vycucne, ponechá z ní jen kostru, a zůstane tím pádem takřka prázdné.
Atlas mraků (2012)
Dá to práci, znechutit postmoderním filmem postmodernistu, zde se však zadařilo.
Spring Breakers (2012)
Bellflower v bikinách.
Nevinnost (2011)
Hřebejka by měl někdo svrhnout ze skály.
Misery nechce zemřít (1990)
V porovnání s knižní předlohou slabej odvárek...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Hobit kvalit Pána Prstenů sice nedosahuje (s čímž jsem ani nepočítal), ale na rozdíl od něj se poměrně věrně drží literární předlohy, což je velké plus. Atmosféru a spád to má stabilní (kdo říká, že "se tam nic neděje", by měl omezit přeplácané gangsterky a porno), šlápnutí mimo jsem zaznamenal jenom jedno či dvě, a naopak, objevilo se pár originálních inovací, viz poštovní skřet apod.
Jak přežít pokrok (2011)
Až na tu opici, nic moc.
Láska je láska (1998)
Šest hvězdiček.
Život v tranzu (2000)
Rave je mnohem komplexnější fenomén, než Groove ukazuje.