Recenze (11 810)
Altered Perception (2017)
Moc keců, špatné hraní, nudný příběh.
All You Can Eat Buddha (2017)
Divný film, ale pro mě ne dost dobře divný.
Než přišla bouře (2018)
Silný příběh, který ve filmovém provedení ozvláštňuje jenom střídavý styl vyprávění.
Mauzoleum (1982)
Meg Tilly byla pro svou roli vybrána naprosto skvěle, v té době ještě taková mladá, nevinná. Ano, mám jí rád ve všech možný polohách, tak mi sedla i v téhle, i když nakonec se pozornost zaměřila na jiné postavy. Ani to ale nezabránilo snímku „Mauzoleum“, aby měl správně hororovou atmosféru, aby dokázal gradovat až k překvapivě trikovému závěru, který se mi líbil.
Akční park (2018)
Ty kaskadérské kousky jsou pecky, i ve skoro padesátí na to Johnny má, ale jinak to ani není moc vtipné...
Aardvark (2017)
To si tak myslíte, že koukáte na film o něčem, a on je celkem o hovnu.
A Song for the Living (2018)
Alespoň se to snažilo o atmosféru.
Koe no katači (2016)
Velmi originální japonské anime.
Město psanců (1968)
Povedený spaghetti western.
Krotká (2017)
Trochu dlouhý film, ale dokáže zapůsobit, jak temnějšími scénami, tak celkově zvláštním pojetím.