Recenze (11 810)
Glossary of Broken Dreams (2018)
Je to zvláštní, ale společenskou kritiku to v sobě má dobrou.
Future World (2018)
Nic převratného, ale neurazilo mě to.
Wong Jorn Pid (2012)
Snímek „Wong Jorn Pid“ bohužel ukazuje, že thajský hororová kinematografie má svoje vady. Na jednu stanu je fajn, že se Yuthlert Sippapak a Tiwa Moeithaisong snažili o to, aby měli ve filmu atmosféru, na druhou stranu se jim nepodařilo ji moc podtrhnout a udržet po celou dobu. I když je v jejich filmu násilí, jsou scény spíše ukecané, což atmosféře také nepomáhá.
Obludárium (2017)
Za mě film se skvělou energií.
Daphne a Velma (2018)
Tak mě tenhle hraný "prequel" ke Scooby-Doo bavil. Lepší než jiné hrané filmy s těmito postavami.
Pilní zloději (1997)
Správně drsné s dobrým devadesátkovým feelingem.
Brothers of War (2015)
Není to skvělý válečný film, ale měl jsem z něj aspoň pocit správného dobového zařazení.
Temné hlubiny (2018)
Trochu přeplácaný scénář, ale JCVD i Dolph jsou tam dost, takže fajn.
Bitch Slap (2009)
Mohlo to být o hodně lepší, ale film, kde se sejdou po letech Michael Hurst, Kevin Sorbo, Lucy Lawless a Renée O'Connor jsem prostě musel vidět a viděl jsem ho rád.
Berlin Falling (2016)
Líbí se mi, jak reálně tu vyznívají rvačky.