Recenze (11 810)
Země dinosaurů 11: Noví sousedé ve velkém údolí (2004)
Triceratopsové už mi tu vyloženě vadili, ale nakonec se mi to i líbilo.
Keep Watching (2016)
Americký film „Keep Watching“ je dle mého takový celkem obyčejný hororový průměr, který se za Atlantikem točí. Je zde nějaké známé jméno, je zde snaha o lekačky – ne vždy funkční – je zde i snaha budovat nějakou atmosféru, což se místy překvapivě daří. Navíc musí ocenit využití moderních technologií. Myslím, že se to docela povedlo. I dron dovede být celkem strašidelný.
Vladimir et Rosa (1970)
Film může mít hodně podob a ne každá vás bude bavit. Experimentálně rozhodně zajímavé.
Země dinosaurů 10: Velké dinosauří putování (2003)
Takové hezké rodinné setkání. Má to celkem nostalgické vyznění, což mě zaujalo.
Neporažená (1947)
Já čekal, že to bude směšné, ale ono je to dobré.
Země dinosaurů 9: Putování za velkou vodou (2002)
Nová grafika trochu více s 3D prvky už se mi tolik nelíbí.
Too Late Blues (1961)
Film je tak herecky a režisérsky přesný, že jsem jen zíral.
Země dinosaurů 8: Doba ledová (2001)
Milé rozjímání nad tím, co je rodina.
Thousand Yard Stare (2018)
Na nezávislý válečný film je to fajn, ale ten vizuál mi prostě neseděl.
Země dinosaurů 7: Kámen chladného ohně (2001)
Chtělo to nového záporáka, a tak přišel. Ale každý má v sobě něco dobrého.