Recenze (11 810)
The Forgiven (2017)
Film, co stojí na hereckých výkonech. A ty jsou dobré.
Květy války (2011)
Já jsem spokojen. Trochu patetické, ale ne moc, a skvělé herecké výkony.
Nová šance (2017)
Prostě povedený lidský film.
The Assassin's Code (2018)
Za mě fajn lepší průměr s příjemnými postavami.
That's Not Me (2017)
Měl bych výhrady k tomu, jak se postavy chovají, jak jsou napsány, jak jsou některé scény samoúčelné, ale stejně mě to prostě bavilo.
Tank 432 (2015)
Tvůrci mají rádi klaustrofobní prostředí v hororech a Nick Gillespie není výjimkou. Pokusil se to využít ve snímku „Belly of the Bulldog“, ale nedotáhl to do konce, který by byl skutečně dobrý. Člověk se pak nakonec zamýšlí, proč si tvůrci raději nezvolí nějakou kratší stopáž, kde by možná i měli co říct, protože na hodinu a půl tohle prostě nestačilo. Budete se místy asi celkem nudit.
Konečná (2018)
Teda to je tak scenáristicky zmrvené, až to pěkné není. Tak dlouhý vysvětlující závěr, kde nemá, co zapadnout, jsem už dlouho neviděl.
Teheránská tabu (2017)
Animované filmy z islámského prostředí prostě fungují.
Hao qing 2 (2014)
Podobné jako první film, jen sem tam jsou větší prsa.
Stockholm (2013)
Někdy stačí dva herci a vaši pozornost to na 90 minut udrží.